Windows mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

pvangeel

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Ik heb een bericht in mijn uitgaande mail staan en krijg dit niet verwijderd. Bijgevolg kan ik nog mails ontvangen maar niet meer versturen. Weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Ik gebruikte windows mail reeds een jaar en het werkte perfect. Alvast bedankt voor de hulp.

Hoi,

Sluit Windows Mail af
Blader naar de volgende map:
C:\Users\T[gebuikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Windows Mail\Local Folders

en verwijder de Outbox

Ik heb het bovenstaande geprobeerd maar het probleem is nog steeds niet opgelost.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Rechts onderin het scherm van Windows Mail (in de statusbalk) zie je iets staan als 'online werken'.
Daar rechts van staat meestal informatieve tekst waarmee hij bezig is, dit kan zijn 'bezig met verzenden' of 'fout' of 'er zijn geen nieuwe berichten'.
Ik vermoed dat de eerste tekst bij jou in beeld is.
Dubbelklik hierop, dan komt het verzenden scherm naar voren.
Hier kun je dan op de knop Stoppen klikken.
Vervolgens kun je het bericht uit de outbox verwijderen.

<<<<Naast de tekst online werk staat niets. Ik kan nog steeds geen mails verzenden en één mail die in postvak uit staat kan ik niet verzenden of verwijderen. Geeft steeds er is een fout opgetreden.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
helaas, andere poging:
Via Bestand dan Offline Werken
Kun je daarna wel het item verwijderen uit de outbox?

Noodmaatregel

Exporteer in Windows mail al je mail. Sluit Windows mail af

Ga naar de map:

C:\Users\[gebuikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Windows Mail\

Je ziet een aantal submappen en een aantal bestanden
Verwijder deze bestanden en dus niet de mappen
Start Windows mail en er wordt een nieuwe hersteldatabase opgebouwd, met daarin de herstelde mappen.
Je kunt nu vanuit deze hersteldatabase de mails in Postvak IN weer terugzetten in de eigenlijke Postvak IN, die nieuw en dus leeg is.

Noodmaatregel

Exporteer in Windows mail al je mail. Sluit Windows mail af

Ga naar de map:

C:\Users\[gebuikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Windows Mail\

Je ziet een aantal submappen en een aantal bestanden
Verwijder deze bestanden en dus niet de mappen
Start Windows mail en er wordt een nieuwe hersteldatabase opgebouwd, met daarin de herstelde mappen.
Je kunt nu vanuit deze hersteldatabase de mails in Postvak IN weer terugzetten in de eigenlijke Postvak IN, die nieuw en dus leeg is.
Ik heb al wat hierboven staat al geprobeert maar het is nog altijd niet opgelost. De mail blijft nog steeds in mijn postvak uit staan en ik kan nog steeds geen mail versturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan