Windows mail

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb Windows mail van Vista. In de blauwe balk onder bestand enz. staat: nieuw bericht, verwijderen enz. Nu zet ik vanochtend mijn PC aan en er staat niets in de blauwe balk. Heel vaag zie ik 2 haakjes staan en als ik daar op ga staan verschijnen de teksten die in de balk horen te staan. Hoe krijg ik die weer in de balk?

gr.Toop

Ikzelf heb Windows mail nog nooit gebruikt maar het zou misschien wel kunnen helpen door windows mail eerst volledig te verwijderen met revo uninstaller (geavanceerde modus) & daarna de laatst nieuwe versie van windows mail te installeren

Of, eerst even zoeken of er een update/nieuwe versie is van windows mail is en deze dan installeren en hopen dat je probleem dan is opgelost

Of Systeemherstel uitvoeren naar gisteren, eergisteren wanneer het probleem er dus nog niet was...(zou ik persoonlijk niet doen omdat het maar om windows mail gaat en het dus waarschijnlijk nog sneller is om het even opnieuw te installeren)

Ikzelf heb Windows mail nog nooit gebruikt maar het zou misschien wel kunnen helpen door windows mail eerst volledig te verwijderen met revo uninstaller (geavanceerde modus) & daarna de laatst nieuwe versie van windows mail te installeren

Of, eerst even zoeken of er een update/nieuwe versie is van windows mail is en deze dan installeren en hopen dat je probleem dan is opgelost

Of Systeemherstel uitvoeren naar gisteren, eergisteren wanneer het probleem er dus nog niet was...(zou ik persoonlijk niet doen omdat het maar om windows mail gaat en het dus waarschijnlijk nog sneller is om het even opnieuw te installeren)

bedankt, maar het is niet meer nodig. Ineens was het er weer.

gr.Toop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan