windows ME (0E) 018F-BFF8E64B

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Tijdens het werken onder windows ME krijg ik een blauw scherm met de fout melding (0E) 018F- BFF8E64B en druk op enter om door te gaan er wordt niet aangeven in welk progr. dat dit gebeurd.
Weet iemand waar ik deze fout melding kan vinden.
Ik heb geen virus en geen spy-aware.

Laatst bewerkt:
Heb je al geprobeerd om IE te repareren? Welke versie gebruik jij?

Groetjes
Falco

Wat bedoel je met IE te repareren !!!
Norton work 2004 geeft geen fouten aan.
fout van mij ik had naar ID gezocht.

Laatst bewerkt:
Heb je recent nog iets geinstalleerd aan hard of software?
Wat was je op dat moment aan het doen?

Als het in word was probeer dan een sbij uitvoeren dit intypen "winword.exe /a" als het met spelen was loop dan de drivers eens na van je kaart...

Laatst bewerkt:
nieuwe versie van kazza lite, maar geeft juist de fouten als ik meedere taken opstart, maar kazaa staat niet automatisch online.

Welke versie van IE?

Groetjes,
Bennie

Hallo Bennie wat bedoel je met welke IE-versie is hij bij gewerkt.
Windows ME is tot heden up to date bijgewerkt.
ik heb het gevonden wat IE betekend , mijn bios is al een tijd geleden aangepast i.v.m grotere schijven en heb daar nooit geen problemen mee gehad.
Fout van mij ik had naar ID gekeken i.p.v. naar IE.

Laatst bewerkt:
Het kan aan IE (Internet Explorer) liggen of aan andere programma. Meestal is het Internet Explorer. Daarom vroeg ik ook: probeer deze te repareren via lijst Software.
Soms is het ook de nieuwe Media Player dat fouten veroorzaakt maar meestal is het IE. Gebruik je dus 6 of lager? En als lager, welke dan?
Word of Excel kan ook zijn = fout veroorzaken !

Groetjes :D
Falco

Ik heb de nieuwste versie van IE erop staan 6.0 en ook die van outlook de 6.0. Windows is ook helemaal up to date en er zijn geen virussen of spyware op mijn machine. Eerst kon ik wel 10 programma's gelijk tijdig open hebben Nu heb ik echter al problemen als er 3 open staan. Ik heb af en toe ook problemen met User.exe, maar als ik dan opnieuw opstart is dat probleem weer weg. Ik heb wel een paar weken geleden 2 lastige virussen gehad, die jullie ook mee hebben opgelost, dat waren de backdoor Sparta en de backdoor colfusion, maar die zijn eruit. Ik heb hier wel voor diverse virusscans moeten laten lopen. Wat bedoel je echter net het repareren van internet explorer en hoe moet ik dat dan doen? Kun je mij dat dan stap voor stap uitleggen? Ik zelf heb geen idee meer waar af en toe dat blauwe beeld vandaan komt. Vast bedankt.

Even nog het volgende, Norton works (utility's) kan dus ook geen fouten vinden op het systeem. Ik heb net het probleem weer gehad wilde even kijken om jullie nog wat mede te delen maar wist zo gauw niet hoe ik het schreef, ging dus naar norton toe en hup blauw beeld met de melding (OE)-018F-BFF8E64B druk op een toets om door te gaan, maar dat gaat dus niet moet de computer opnieuw opstarten. Ik heb 512 mb geheugen werk dus met ME. Geeft dus niks aan waar die verder op stuk loopt. Het is dan ook mogelijk met welk ander willekeurig programma ik wil opstarten. HELP.

Dat is niet mijn favo: IE 6. Maar dat vraag je dus niet.
Als je dan in het lijst van software gaat: Start\Instel\Configsch\Software.
Daar kun je op Verwijderen klikken.
Als het goed is dan krijg je bij IE een nieuwe venster met o.a. de mogelijkheid om IE te repareren. Als dat niet goed is dan annuleer het verwijderen en dan zorg ik wel voor een mogelijke ‘repair tool’.
Wat je ook zou kunnen proberen: pomp de CD van ME er overheen en als je die van Office ook hebt, die dan ook. Bij de CD van Office heb je ook de optie: repareren.
Ergens zit een kleine beschadiging, verder niets ernstigs.

Grtz :D
Falco

Hallo Falconetti,

Vast bedankt voor je antwoord, ik wist alleen niet dat ik er al een antwoord op had gehad, heb hier geen melding van gekregen in mijn email. Toevallig dat ik helpmij dus opstartte. ME kan ik er niet meer overheen zetten, daar dit een zeer oude versie al is en hij deze dus niet meer pakt. Alles is natuurlijk geupdated en kan niets meer ervan vinden. Alleen als ik alles er af gooi dan wel,maar dan moet ik alles weer ophalen. explorer e.d. zijn dus allemaal oude versies. Weet anders niemand waar ik die fout code zou kunnen vinden. Zie boven die (OE)enz. Ik ga het andere wat je schreef uirproberen en je hoort hier natuurlijk nog van.
Bedankt.

Outlook en Exsplorer hersteld en opnieuw geupdate met 6SP1, maar het probleem is nog steeds niet opgelost.

Hoi,

Ik heb office XP hersteld en de nieuwe updates opgehaald duurde wel een uur. Probleem blijft bestaan. Wat bedoel je nu precies met repareren van office. Weet jij misschien waar ik die foutmelding zou kunnen vinden. Windows washer er ook overheen gehaald maar hij blijft de fout geven van (0E)-018F-BFF864B. Weet absoluut niet waar ik verder moet zoeken. Alles geprobeerd. Nog een optie?

Sorry maar nu raak ik 1 beetje in de waar.. Het is wel een ‘vreemde’ mengsel.
Je gebruikt dus ME (maar je hebt geen goede CD meer = Dat is JAMMER!)
Je gebruikt de ‘super nieuwe’ Norton Work 2004 (heb je daar wel de CD van?)
Je hebt inmiddels de Internet Explorer en Outlook Express 5.5 vervangen door de nieuwe versie 6 + SP1.
Nu praat je over Office XP ?? Goed dan. Heb je daar wel een CD van ?
En ik vraag me ook af: heb je toevallig ook de nieuwe DirectX en de nieuwe Media Player op je PC??
Met repareren van office ben ik er vanuit gegaan dat je misschien bijv. Office 2000 zou kunnen gebruiken. Als je de CD van Office in de PC doet dan krijg je namelijk een aantal opties: opnieuw instaleren, repareren. Dus dat bedoelde ik.
Jou foutmelding is niet een specifieke foutmelding voor 1 programma. Het kan verschillende oorzaken hebben, o.a. Internet Explorer is beschadigd, of zoals Hehe noemde= word. Maar het kan ook Excel zijn.
Iets is beschadigd of misschien in conflict met de rest.
Voor jou OE foutmelding kan ik geen exacte oplossing vinden. In verschillende discussiegroepen zijn de oorzaken verschillend.
Aangezien jij (niet slecht bedoeld) een mengsel gebruikt, zou de oorzaak daar ergens liggen.

groetjes
falco

Dat klopt inderdaad ik werk met Windows ME en heb alle nprogr. van XP op een Pentium II 350 mhz. met 512 MB er op heb zitten, een virus scan. van norton duurt ook gemiddeld 3 uur, en dat is de reden dat ik naar een pentium IV aan het kijken ben.
Maar wil graag weten wat deze fout melding onder windows ME betekend, en de reden is dat het systeem altijd goed gedraaid hebt.

Laatst bewerkt:
Ik heb op deze PC van 30 GB, met 256 MB RAM, 1200 MHz Athlon, Windows ME al bijna 3 jaar.
Heb 2 partities gemaakt. Gebruik Office 2000 en NIS 2002. Mijn Norton scant voor virussen, beide partities, in ± 10-15 minuten.
Heb ooit een tijdje Internet Explorer 6 er op gehad maar werd er doodziek van. Heb dus 5.5 terug gezet. Sindsdien haast niets aan de hand.
Heb nooit blauwe schermen. Ik houd de boel om de 2-3 dagen schoon en defragmenteer 1x per week.
Ik heb naar jou foutmelding gezocht en alle wat ik kon vinden was in discussiegroepen bij google. Maar zoals eerder gezegd: verschillende oorzaken.
Misschien is je PC (Pentium 2) te veel belast??

Hallo Falconetti,

Ik heb ook mijn schijf in partities verdeeld, vooreerst nooit last maar nu onbegrijpelijk. Ik heb inderdaad veel erin zitten dat gaf echter nooit wat. Zit 512 MB in wat schijven van diverse grootte, maar alles wordt altijd om de paar dagen gescand en als er updates zijn geupdated. Ook mijn computer is niet de nieuwste ook zeker al 3 jaar oud pentium II met 350 mhz. Ik zal dus wel wat gedaan hebben wat ergens een conflict op is gaan leveren. Maar om alles schoon te maken ben dan zeker meer als een week bezig om hem weer zo te krijgen, zoals het er nu op staat helemaal up tp date. Het is meer dan 7 gb aan programma's. Bedankt in ieder geval voor je mee denken en misschien schiet jou of een ander nog wat te binnen. Mocht het eruit zijn hoor je het.

http://www.techadvice.com/w98/E/Exception_errors.htm

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan