Windows ME ontzettend traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

PSmith

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2003
Berichten
61
Na een virus op mijn computer gehad te hebben, moest ik Windows ME opnieuw instaleren. Dit heb ik gedaan zonder er verder ook maar iets van programma's oid af te halen. maar nu is de computer zo traaaag . wie kan mij helpen?
 
Verwijder alle programma's en herinstalleer ze.

Windows opnieuw installeren en hopen dat alle programma's (blijven) werken is helaas een ijdele hoop.
 
Dit is helaas een probleem, omdat ik van een aantal progamma's de installatiecd niet meer heb.
 
tja,

wil je je pc weer normaal laten draaien, dan zul je toch alle progjes moeten verwijderen en van de progjes waar je de cd wel van hebt, weer herinstalleren.

Hoe weet je trouwens ZEKER dat het virus volledig van je machine is verwijderd, m.a.w. hoe weet je dat het zich ook niet in .exe of .ini files van op de pc zittende progjes heeft genesteld en weer actief wordt zodra jij bepaalde progjes tracht te openen.....................???
 
Zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar als ik de virusscanner laat draaien ( ad-aware) laat hij geen virussen meer zien. Is het dan wel nodig om eerst het programma te verwijderen of kan ik h et ook gewoon eroverheen installeren ?
 
welgemeend advies.........

formatteer alle schijven (weet je in ieder geval voor 99,99% zeker dat er geen virus meer opzit) en begin opnieuw met installatie van het e.e.a, OOK Windows !
 
Bedankt zover, ik zal kijken of ik dit weekend tijd heb om het een en ander te formateren en te instaleren. Mocht het niet gelukt zijn dan hoor je het wel weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan