windows Me verwijderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lego15

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2006
Berichten
40
heey

ik probeer al een tijdje om windows me van me pc te halen maar het lukt niet hebben jullie een idee wat het is ik kan er niet uit komen
want normaal hoort hij volgens mij in het configuratie scherm staan maar bij mij niet

en als ik in mijn documenten kom is er geen bestand te zien maar in de statusbalk staat wel dat er 40 bestanden aanwezig zijn

gr.
laurens
 
welke windows wil je dan installeren??
hij staat inderdaad niet in je configuratiescher,heeft ie nog nooit gestaan
als je windows XP wilt instlleren doe het dan zo ,windows installeren in 10 stappen
http://www.windowscorner.com/
Dan is ME verwijderd en je schijf leeg en schoon

succes
 
Inderdaad, je schijf schoon en leeg.
Dus maak eerst goede back-ups van je bestanden
 
heey

hier heb ik veel aan niet dus ik kan niet bij de C schijf komen
 
heey

hier heb ik veel aan niet dus ik kan niet bij de C schijf komen
Heey, betere antwoorden kun je niet krijgen. Je geeft niet aan welke Windows je wil installeren.:confused: Bertus geeft een 10 stappen uitleg aan om Windows Xp te installeren. Als je die volgt is Window ME eraf en staat Windows Xp erop.

Als je Windows ME opnieuw wilt installeren en daarbij je schijf eerst leeg wilt hebben, volg dan de volgende uitleg:
http://www.schoonepc.nl/9x/setup.html
 
Laatst bewerkt:
Maar dat heb je ook niet vermeld dat je niet op C kan komen toen je de vraag stelde.

Wat wil je precies doen?
 
gwoon de oplossing van het probleem of xp Me installeren
Zie m'n eerder geplaatste bericht om ME te installeren. Zie het bericht van Bertus om Xp te installeren. Een andere makkelijke manier is er niet om de schijf leeg te maken.
 
Zie m'n eerder geplaatste bericht om ME te installeren. Zie het bericht van Bertus om Xp te installeren. Een andere makkelijke manier is er niet om de schijf leeg te maken.

zo lukt het ook niet heb je m'n eerdere berichten niet gelezen dat ik niet in c alle andere schijven kan komen
 
en als ik in mijn documenten kom is er geen bestand te zien maar in de statusbalk staat wel dat er 40 bestanden aanwezig zijn

gr.
laurens

Hoe kom je hier dan als je niet in je schijven kunt komen?
 
zo lukt het ook niet heb je m'n eerdere berichten niet gelezen dat ik niet in c alle andere schijven kan komen
Ik heb je eerdere berichten goed gelezen, maar jij bent niet erg duidelijk. Je geeft niet aan hoe je het geprobeerd hebt, behalve dat je het in configuratiescherm niet kunt vinden. Wat ook klopt, dat je het daar niet kunt vinden.

Geef eens stap voor stap een wat je gedaan hebt, waardoor je de schijven niet meer kunt bereiken. Met halve informatie, kunnen wij ook moeilijk een goede oplossing geven.
 
Krijg je geen meldingen dan?

En kan je niet gewoon vanaf de XP CD Rom opstarten?
Dus in de BIOS je opstart volgorde aanpassen zodat hij als eerste vanaf je CD Rom opstart en dan je C formatteren en vervolgens XP erop knallen?

Je geeft erg weinig informatie en dan kunnen wij ook niks helaas.
 
met zul soort dingen ben ik niet erg handig
maar ik ga het proberen:

-ik ga naar bijv. mijn docs kom ik daar
-is het helemaal wit maar onderin de statusbalk staat wel dat er 40 bestanden in zitten van 2 gb ofzo
-dit vind ik heel vreemd
-en mijn videokaart is er mee gestopt
 
Krijg je geen meldingen dan?

En kan je niet gewoon vanaf de XP CD Rom opstarten?
Dus in de BIOS je opstart volgorde aanpassen zodat hij als eerste vanaf je CD Rom opstart en dan je C formatteren en vervolgens XP erop knallen?

Je geeft erg weinig informatie en dan kunnen wij ook niks helaas.
hoe kom ik in bios dan????
 
Door tijdens het opstarten op ESC of DEL te drukken. Dit zie je even kort in beeld tijdens het opstarten!

Zo doe ik het altijd en gaat nooit fout.
CD Rom erin en formatteren van je HDD en XP erop zetten. Wijst zich vanzelf maar wel zorgen dat je alle drivers bij de hand hebt!
 
Lijkt dat lego15 net zoveel verstand van computers heeft als ik van een space shuttel.
Vertellen hoe hij in het bios komt zal hem waarschijnlijk aleen meer in de problemen helpen.

Lego als ik jou was zou ik iemand erbij halen die meer verstand van computers heeft, of de computer naar een pc boer brengen en vertellen wat je probleem is en wat je wilt.
 
daar heb ik geen zin in dat kost alleen maar geld hier onder een plaatje van de fout:

error.jpg
 
Maar wat zoek jij nou in MIJN DOCUMENTEN????
Daar moet je helemaal niet wezen als je XP er op wil hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan