windows media 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cheete

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2007
Hey,

Onlangs heb ik op mijn pc windows media player 11 geïnstalleerd, maar blijkbaar moet ik windows eerst valideren om het programma te kunnen gebruiken en dit lukt niet :confused: . Is er een manier om het prog. toch te laten werken of schakel ik best terug over op wmp 10?

Ik snap niet goed wat je bedoeld

dit is wat ik te zien krijg als ik wmp11 opstart
untitled.jpg

maar de validatie lukt niet

is je windows legaal ?
zo ja, bel dan ff naar microsoft.

Ik zou het niet weten, onze computer is in het begin op orde gesteld door een vriend van een vriend van een vriend ........ van mijn vader:confuse d:
Wat indien hij niet legaal is?

Het is een selfextracting file, die kun je ook eerst uitpakken met winzip o.i.d.

Ik heb via wmp10 update zoeken gedaan. Ik heb het niet via een zip-bestand geïnstalleerd.

Ik zou het niet weten, onze computer is in het begin op orde gesteld door een vriend van een vriend van een vriend ........ van mijn vader:confuse d:
Wat indien hij niet legaal is?

als ie niet legaal is zal het niet werken ... of je moet wat illegale truukjes toepassen, waarmee we je niet mogen helpen hier.

Ik heb een trucje, hij is niet ilegaal;

Je heb WinRAR nodig;

dan download je een setpu van media player 11 en opent het met winrar (rechter muisknop, add to archief) dan klick je met rehcter muis knop op de setup in winrar
en dan vieuw files; Alt+v
dan doe je WMFDIST11.exe;
daarna WMP11.exe
herstart pc en klaar!

sorry voor mijn spelling :rolleyes:

[edit]
weet neti zeker of legaal is sorry

Laatst bewerkt:
Uitpakken en de WMP11.exe, en de andere exe installeren.

Ik heb een trucje, hij is niet ilegaal;

Je heb WinRAR nodig;

dan download je een setpu van media player 11 en opent het met winrar (rechter muisknop, add to archief) dan klick je met rehcter muis knop op de setup in winrar
en dan vieuw files; Alt+v
dan doe je WMFDIST11.exe;
daarna WMP11.exe
herstart pc en klaar!

sorry voor mijn spelling :rolleyes:

[edit]
weet neti zeker of legaal is sorry

:confused: Origineel hoor.

Er zijn nog betere.:)

Krijg jij een cadeautje van me.:)
Stuur hem maar door, gebruik geen privé berichten.:cool:

Status