Windows media player 11 werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die heb ik dus niet hè, ik heb 11, alleen doet ie niks.
Als ik een oudere versie probeer te installeren (wat ik dus ook geprobeerd heb) krijg ik te horen dat ik een nieuwere versie heb en weigert vista om die oudere te installeren.
Maar die kan ik dus niet verwijderen.................Ik kan m'n lol niet op met Vista :mad:
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik dus niet hè,
ja mijn fout he.. :confused:

euh tja ik weet niet hoe vol je C schijf zit maar ik zou het proberen Alt+F10
bij mij heb het wel gewerkt want sins gisteren kan ik alles weer gebruiken... zoals ik dat een week geleden ook deed.

bij mij werkt het weer :thumb:.


Maar wat ik niet weet ff tussendoor staat die WMP11 standaard op je Pc/Laptop??

want in mijn geval staat windows op mijn C schijf... ik heb geen schijfje van windows vista..


Het boemeltje
 
Alt F10? Wat doet dat? ....er gebeurt nl niks als ik dat gebruik :confused:

Ik heb een schijfje van Vista.
Ik dacht ook al eens om de Media Player daar gewoon van af te halen, maar dan moet ik Vista helemaal over mijn andere Vista heen zetten....vink zo overbodig op een of andere manier
ben bang dat ik dan helemaal een zo'n zootje van mijn pc maak.
Vista laat nl niet onderdelen installeren die gooit meteen alles erop.....voor zover als ik weet.
 
Hmmmm juist.

Ik heb dus geen schijfje van vista .... want deze staat dus ergens in mijn laptop..
na het opnieuw opstarten en AltF10 krijg ik een soort van DOS achtig beeld te zien met daarop een aantal keuzes ... ik heb gekozen voor herstel systeem... vandaar dat ik alles dat van belang is van C naar D heb gezet.

tja en vervolgens herstel systeem... volgens mij moet dat ook kunnen met dat schijfje... heb je al gekeken of je systeem herstel heb staan op het schijfje......

ik hoor het wel


Boemeltje
 
Dat is nou het hele gedoe van Vista hè, alles moet ineens weer anders dan dat je gewend bent.
Systeemherstel is ook niet meer wat het geweest is.
Ik denk ook eerlijk gezegd niet dat het de oplossing is voor mijn probleem met de MP, ik weet nl niet wanneer het probleem optrad..Zo vaak gebruik in de MP niet.

Laat maar, ik denk dat ik binnenkort mijn hele PC maar weer eens leeg gooi en alles opnieuw installeer,
herstellen met Vista is een ramp...of althans IK ben een ramp met Vista.
Bedankt in ieder geval voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan