Windows media player 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je met Limewire hebt gedownload staan die mp3's in C:\Documents and Settings\Jouw_user_account_naam\Shared en dan kun je ze gewoon met Windows Verkenner verplaatsen naar waar je maar wilt. Normaal gesproken (het hoeft niet natuurlijk) kun je in Mijn muziek sub-mappen aanleggen, die dan toegankelijk zijn voor WMP, Winamp en welke player dan ook.
 
Ja oke.
Maar ik wil ook gewoon ''opslaan als'' kunnen kiezen.
Maakt niet uit wat voor bestand het is enz.

Kijk als ik iets gedownload heb met Shareaza en ik wil het opsturen via msn of anders via e-mail.
Kan die gene niet de muziek openen omdat die niet gecodeerd is via media player en ''opslaan als'' gedaan is. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt wat ik bedoel.
 
Ik vermoed dat ik het begrijp. Je wilt muziekbestanden Opslaan als, en dan b.v. mp3 omzetten naar WMA? Maar daar gebruik ik dBpowerAMP voor. Dat is freeware, heeft standaard al een aantal converters aan boord en je kunt door het downloaden van nog meer converters van die site, bijn alles omzetten naar alles.
Hoewel ik nog steeds niet snap waarom jouw WMP een mp3 dat je afspeelt niet wil Opslaan als. Of het zou een copyrightkwestie moeten zijn.
 
Mag ik jouw e-mail adres om goed alles uit te leggen over dit probleem.
In de mail bericht doe ik plaatjes bij wat ik bedoel.
Ik heb geen omzet programma's nodig bijvoorbeeld voor wma naar mp3.

Geef het maar via prive bericht. dan kan ik het zo opsturen.

Vincent / Vinie
 
Mmm...zo ga ik niet te werk. Je kunt in het forum ook plaatjes zetten, kijk onder het Reageer op een vraag-venster, Overige opties, Beheer bijlagen. Afbeeldingen tot 100 Kb kun je dan uploaden. Zijn je plaatjes groter, zet ze dan op Imageshack en link daar naar toe.

NB: er hebben tot nu toe al 162 bezoekers naar jouw onderwerp gekeken, die willen ook graag weten hoe het op te lossen is.
 
Probeer het volgende. Start, Uitvoeren, type "gpedit.msc", OK. Klik op Gebruikersconfiguratie, dan Beheerssjablonen, Windowsonderdelen, Windows Media Player, Gebruikersinterface. Klik rechts met de muis op de regel Weergave instellen en vergrendelen, klik op Eigenschappen en klik in bolletje voor Uitgeschakeld. Sluit alles weer af en herstart de PC.
 
Bedankt alvast voor deze hand leiding.
Ik zit nu op werk en ga thuis direct proberen.

Gr. Vincent / Vinie
 
Hallo ik heb dit geprobeerd:
Start, Uitvoeren, type "gpedit.msc", OK. Klik op Gebruikersconfiguratie, dan Beheerssjablonen, Windowsonderdelen, Windows Media Player, Gebruikersinterface. Klik rechts met de muis op de regel Weergave instellen en vergrendelen, klik op Eigenschappen en klik in bolletje voor Uitgeschakeld. Sluit alles weer af en herstart de PC.

Dit werkt niet helaas. Hoop is er een ander oplossing.
 
Bestand opslaan van mediaplayer 11 (vista)

Hoi Vinie,

Heb precies hetzelfde probleem. Begrijp exact wat je bedoelt. Je haalt een fim of geluidsfragment van internet of je speelt iets af met de mediaplayer en je kunt het dan niet OPSLAAN ALS. Ik ga een contact opnemen met Windows vista, die moeten toch kunnen vertellen hoe dit wel moet. Ook bij mij is dit vakje "opslaan als" niet activated.

Grt marcel
 
Ja dat klopt helemaal.
Bedankt dat je contact gaat opnemen met Windows Vista.
Gr. Vinie / Vincent
 
Reaktie

Heb contact opgenomen met HP , want daar heb ik de pc met de vooraf ingestelde software windows vista basic home gekocht. Ze antwoorden vrij snel, dus misshien heb je komend weekend antwoord.

groetjes Marcel
 
Oké das mooi.
Bedankt maar weer en zal de antwoord wel merken.

Gr. Vincent
 
ijk als ik iets gedownload heb met Shareaza en ik wil het opsturen via msn of anders via e-mail.
Kan die gene niet de muziek openen omdat die niet gecodeerd is via media player en ''opslaan als'' gedaan is.
Nog steeds bezig zie ik.
Als je met welk programma dan ook een mp3-bestand hebt gedownload, dan staat er daarna ergens in een map op je harde schijf een bestand, bijvoorbeeld: Song.mp3 omvang 3Mb. Als dat bestand "gezond" is, niet corrupt is geraakt, kun je het afspelen en dus verzenden zoveel als je wilt.
Daar hoeft Windows Media Player helemaal niet aan te pas te komen.

Luister je met Windows Media Player naar muziek via een website, bijvoorbeeld naar een Internet radiozender, dan wordt er niets op je harde schijf opgeslagen, dat heet streaming-audio, "stromend" geluid. Dat kun je in WMP niet opslaan.

Vertel nu eens duidelijk: wat voor bestand was je aan het afspelen in WMP toen je "Opslaan als" niet kon gebruiken? Wat voor extensie, laatste drie letters na de punt?

In welke map staat het bestand dat je in WMP afspeelt? En als je wel "Opslaan als" zou kunnen gebruiken, als wat (mp3, wma) en waar (welke map op je HD) zou je het dan opslaan?
 
Laatst bewerkt:
aan boeing 737

Het gaat niet om een extensie mp3,wav, mpg of wat dan ook. We kunnen het bestand als het bv ineen eenmap van limewire shared zit best verplaatsen, in een andere map. Download een film van bv een funmail: je mediaplayer opent het en op dat moment kun je het bestand niet opslaan. Vinie heeft de plaatje ook al laten zien. Dus links bovenin werkbalk ga je naar BESTAND bij mediaplayer 11 (vista) en dan zie dat OPSLAAN niet highlighted is. Dat is dus ons probleem.
Hoop dat ik snel antwoord kan geven .

Grt Marce
 
Streaming-video of -audio kun je niet opslaan, dat is nu ook herhaaldelijk gezegd.
 
Helaas maar waar!!!

Dit is de reaktie die ik kreeg van HP: Windows mediaplayer 11 kan dat opslaan niet. Tuurlijk kun je gewoon mappen verplaatsen van shared (limewire) naar andere plekken op je pc of zelfs branden, maar ga nu eens een filmpje downloaden rechtstreeks op internet, dan begrijp je ons probleem Boeing. Goed, hier dan het antwoord van HP:

Wat betreft het 'probleem' met Windows media player 11, u kunt de optie 'opslaan als' alleen gebruiken bij tv opnames en bij afbeeldingen. Spijtig genoeg is dit niet mogelijk bij geluidsbestanden en films.

Mijn idee:
De enige optie die dus rest is deze mediaplayer verwijderen en een oudere versie te installeren. Helaas, maar krijg de indruk dat alles steeds meer gecontroleerd word op gecodeert zijn etc voor windows vista. Vroeger kon dit OPSLAAN ALS ten alle tijden.

Grt Marcel
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan