Windows Media Player codes

Status
Niet open voor verdere reacties.

dikke vetklep

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2010
Berichten
12
Ik ben Battlefield 2: Sandboxmod aan het modificeren en wil hier graag ook een WMP-functie in.

Het hoeft alleen maar een play/pause en als het mogelijk is ook een next/prev-button.
Ik weet dat het mogelijk is, want iemand anders heeft het ook, alleen wil diegene de code niet geven...

Ik weet niet welke code het is, maar het bestand is een .con en dit is de code dat een button maakt:
Code:
hudBuilder.createButtonNode 		SpawnExtras Action4x305x544Btn 205 544 94 17
hudBuilder.setButtonNodeTexture 	1 sbxScoreboard/buttons/button_ostrich.tga
hudBuilder.setButtonNodeTexture 	2 sbxScoreboard/buttons/button_hover_ostrich.tga
hudBuilder.setButtonNodeTexture 	3 sbxScoreboard/buttons/button_clicked_ostrich.tga
hudBuilder.setButtonNodeConCmd		Media_Play_Pause 0
hudBuilder.setButtonNodeConCmd		"chat.sayAll §3Dit is een testbutton" 0
hudBuilder.setButtonNodeConCmd		"sound.playSound kitSelect" 0
hudBuilder.setButtonNodeConCmd		"sound.playSound kitOver" 1

hudBuilder.createTextNode		SpawnExtras Action4x305x544Lbl 305 544 94 15
hudBuilder.setTextNodeStyle		Fonts/squadListFontLocal_8.dif 0
hudBuilder.setNodeColor 	      	1 1 0 1
hudBuilder.setTextNodeString 	      	"TEST"

'hudBuilder.setButtonNodeConCmd Media_Play_Pause' heb ik dus al geprobeerd en die werkt niet. Verder kan ik nergens die functies van WMP vinden, heb er al een tijdje naar gezocht.

Dus mijn hoofdvraag is: wat zijn de codes om WMP te besturen (Play/Pause, Next/Previous)?

mvg,
Aart
 
Ik denk dat je beter een forum kunt zoeken die speciaal voor Battlefield mods gemaakt is, en daar je vraag stellen :).
 
Nee, want ik hoef alleen maar de functie-codes te hebben van Windows Media Player. De rest is achtergrondinformatie :)
 
Ik heb geen idee wat die zogenaamde functie-codes van WMP inhouden. Misschien kun je googlen op 'how to embed wmp controls in my program' of iets dergelijks. Maar ik denk dat dat niks op zal leveren wat handig is voor een simpele mod.

Als je vragen stelt over een Battlefield 2 mod die niet in C of C++ geschreven is, is het niet zo vreemd dat je hier niet veel antwoord krijgt :).

Ik zou alsnog een forum zoeken voor Battlefield 2 mods.
 
Code:
#define WMP_PLPA 0x4978 //play / pause parameter
#define WMP_STOP 0x4979 //stop parameter
#define WMP_PREV 0x497A //previous parameter
#define WMP_NEXT 0x497B //next parameter
#define WMP_VOLD 0x4980 //volume down parameter
#define WMP_VOLU 0x497F //volume up parameter
#define WMP_MUTE 0x4981 //mute parameter

//voorbeeld:
SendMessage( hWndWMP, WM_COMMAND, WMP_PLPA, 0 );
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan