Windows Media Player download

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willy13

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2008
Ik probeer al een hele tijd om Windows Media Player 11 te downloaden. Dit lijkt prima te lukken op hetn eerste zicht. Maar als ik dan dubbelklik in programs dan ik enkel een mini afspeler te zien, met een piepklein venster. Ik kan dan een CD afspelen maar verder niks.
Mijn systeem is Microsoft Windows XP Home Edition Versie 2002 Service Pack 3
Computer Intel Corel 2Duo CPU. Ik ben wel een leek in die zaken, ik zou graag oud dia's op een DVD branden met een als achtergrond muziek sommige van mijn CD schijfjes. Ik kan deze echter niet op mijn harde schijf plaatsen.
Dank bij voorbaat.

Waarom gebruik je voor die klus niet Windows Moviemaker?

Wat betreft het dubbelklikken: doe dat eens niet, maar ga in de verkenner naar een filmpje of mp3tje en klik rechts. Kies vervolgens op "Afspelen met" en surf daar naar de Windows mediaspeler. Zorg dat het vinkje onderin aangevinkt staat, zodat dit soort progjes altijd met de WMP wordt geopend. Doe hetzelfde voor andere mediabestanden die je met de WMP geopend wilt hebben.

Dat kleine venstertje is mogelijk de Media Speler Classic? Die komt niet zomaar aanwaaien, die moet je ooit hebben gedownload?

Laatst bewerkt:
Willy13

Ik heb dit geprobeerd, maar nog steeds het zelfde mini venster op de taakbalk. Waar je alleen maar een CD kunt in afspelen en verder niets. Ik dacht dat je in dit program ook kon rippen en zo een van mijn CD's naar de map, "Mijn Muziek" kon schrijven.Een "Slide Show" kan ik wel in elkaar krijgen alleen moet ik dat steeds met de voorbeelden uit "Mijn Muziek" doen.Ik zou graag het grote scherm krijgen, waar ik dit zou kunnen doen.
Dank U Wel Pasja

Ik gok dat je dit balkje krijgt?
2mdpkcl.jpg

Om die groter te maken moet je op het stukje klikken dat rood omcirkelt is. Dan krijg je de "normale mode". Om dit ding niet meer te krijgen moet je rechtermuisknop op je taakbalk -> werkbalken -> windows media player (uitvinken) doen.

Windows Media Player

Het balkje is juist, het staat rechts op de taakbalk.Wanneer ik op het pijltje van WMP klik, verspringt het naar links. Maar daar staat alleen het WMP pijltje en Windows Media Player in de taakbalk. Wanneer ik in de werkbalken WMP uitvink. Dan krijg ik alleen maar links Windows Media Player en als ik daar op klik gebeurt er niks. Als ik hier op het WMP pijltje rechts klik dan krijg ik een venster met verplaatsen - formaat wijzigen - minimaliseren - maximaliseren en daar onder sluiten, (dit is het enig dat doet wat het zegt). Wanneer ik op verplaatsen klik dan verschijnt er een ster als cursor met de 4 pijltjes, maar vermits er niets openstaat kan ik hier niets meedoen. Het zelfde doet zich voor bij formaat wijzigen.
Met dank Willy

Zeer apart. Wellicht een herinstallatie van WMP als je dat nog niet geprobeerd hebt? Anders moet ik passen helaas :confused:

Ik heb nu reeds voor de zesde keer, alles van WMP verwijdert. En opnieuw dedownload, en nu is het wel gelukt. Ik heb reeds een CD naar de map "Mijn Muziek" geschreven. Ik heb nu wel op een bepaald oogenblik Windows Media Player 9 aangeklikt. Misschien is dit het enige juiste voor mijn XP versie.
Alvast hartelijk bedankt voor de moeite.
Willy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan