Windows Media Player heeft kuren, help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben K

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2007
Berichten
7
Mijn WMP 11 speelt geen filmpjes meer van het internet of andere links. Als ik er op klik dan krijg ik het bericht dat internet de pagina niet kan openen. Dan klik ik op back en dan probeer ik het nog een keer maar dan blijft maar laden tot in het oneindige.

Het kan waarschijnlijk niet aan de codecs liggen want die heb ik vrijwel allemaal.
(Maar misschien heb ik wel een speciale nodig) Even kort samengevat kan iemand mij helpen!!!!:p
 
Laatst bewerkt:
Welkom bij Helpmij .nl

De vraag wordt verplaatst naar de juiste sektie. De link in de e-mail brengt je er direct naar toe.
 
Ik heb WMP 11 opnieuw geïstalleerd (ik heb heel Windows Vista Ultimate opnieuw gedaan) maar ik heb nog steeds hetzelde probleem en ik baal er echt van kan iemand mij AUB helpen????:) :(
 
Nope dit heeft helaas niet gewerkt ik heb de standaard en de uitgebreide geprobeert maar geen van beiden heeft gewerkt alleen bij de uitgebreide kreeg ik ineens een andere player en dat wil ik al helemaal niet ;)

Alsnog bedankt voor je hulp:thumb:
 
Of WMP11 het niet doet is niet helemaal duidelijk. Heb je Adobe Flash Player en Java Runtime Environment wel op je PC geinstalleerd? Sommige filmpjes op internet hebben die programma's nodig om af te kunnen spelen en gebruiken WMP helemaal niet.
 
dat weet ik en ik heb ze allebei, maar het probleem is als ik bijv. een link naar een filmpje wil openen kan WMP dat niet en ik wil liever geen andere player zoals quicktime:eek:

maar toch bedankt:D
 
Als de site filmpjes aanbiedt in een format dat alleen door Quicktime gelezen wordt, heb je dan wel een probleem. Maar bij de meeste sites kun je opvragen (onder instellingen, of zoiets) welke players zij ondersteunen.

Edit: Hier staat alles over formats die WMP ondersteunt. Mov-bestanden, Quicktime, werden maar tot een bepaalde versie ondersteund.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan