Windows Media Player: kolommen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rolandls

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
In de mediabibliotheek Windows Media Player 11 kun je "kolommen selecteren", waardoor je informatie over de artiest, album, genre etc van elk nummer kan weergeven. Erg handig.
Als ik echter in een afspeellijst (bijvoorbeeld Nu afspelen) probeer de kolommen te selecteren kan ik alleen maar kiezen uit de kolommen Titel en Tijdsduur. Op mijn vorige computer kon ik uit alle kolommen kiezen, en dus veel meer informatie weergeven.
Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat alle kolommen weer zichtbaar zijn?
Alvast erg bedankt!

Dan moet je de afspeellijst anders openen :)

Als je bij de tabblad ''Mediabibliotheek'' bent dan heb je aan de linkerkant een venster.

in die venster heb je een keuze van Afspeellijsten en Mediabliblotheek als je de afspeellijsten selecteert en vervolgens jou eigen speellijst aanklikt dan krijg je de afspeellijst in het midden van WMP in plaats van aan de rechterkant van WMP :)

Dat is precies wat ik doe, de afspeellijst staat in het midden, in het grote vlak. Het rare is dat ik dus maar twee kolommen zichtbaar kan krijgen, de rest staat niet als mogelijkheid bij "Kolommen selecteren". Een groot gedeelte van het middelste vlak is dus leeg. Iemand die dit ook heeft?

Hoi, ik heb hetzelfde probleem.
Op een notebook heb ik het op 1 of andere manier voor elkaar gekregen door wat te vogelen met afspeellijsten (eerst bewerken in 'lijstdeelvenster' en terug kopieren naar een andere afspeellijst in het hoofdvenster).
Op een andere PC lukt het me niet. Hier krijg ik alleen Titel en tijdsduur onder 'Nu Afspelen' in de Mediabibliotheek.
Heeft iemand de oplossing?

Groeten,Arie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan