windows media player (muziek cd's afspelen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
kwacht just nog op de goedkeuring voor die %....???
ik wil nikske fout doen da ik ni kan veranderen....

eeuhm twerkt ni vrees ik...

ik heb het al geprobeerd met & en % voor "afspelen" en geen van beiden werkte...

(omdat ge & op uwe ss hebt staan en % in de uitleg)

ik heb het al geprobeerd met & en % voor "afspelen" en geen van beiden werkte...

Bij welke scherm heeft u het geprobeerd?

Kunt u het titel van het venster noteren aub.

Mijn excuses voor het late antwoorden ben momenteel met het onderhoud van mijn server bezig :)

(omdat ge & op uwe ss hebt staan en % in de uitleg)

Sorry, mijn excuses een typfout. het moet een & zijn.

Mijnheer,

we gaan eens even iets anders proberen.

Zou u de volgende stappen even kunnen uitvoeren?

Rechter muisknop op het CD-rom station en vervolgens op Eigenschappen.
Vervolgens naar tabblad "Automatisc Afspelen" gaan.
Ui het uitklaplijst "Muziek-cd" kiezen.
Welke van de vier acties zijn actief of ingesteld?

kheb het eens verwijderd en opnieuw aangemaakt... dus als naam voor de actie heb ik &afspelen gekozen plus alles wat je gezegd had dat ik op de juiste plaats moest invullen , maar'k krijg nog steeds dezelfde foutmelding... maw tis dus ni opgelost

kheb het eens verwijderd en opnieuw aangemaakt... dus als naam voor de actie heb ik &afspelen gekozen plus alles wat je gezegd had dat ik op de juiste plaats moest invullen , maar'k krijg nog steeds dezelfde foutmelding... maw tis dus ni opgelost

Welke foutmelding krijgt u te zien??

Heeft u bij de extensie (geen) ingevuld met of zonder hoofdletters?

4 acties???
ik selecteer dus muziek cd he, niet muziekbestanden...

en dan zie ik vanalles... oa ; muziek afspelen met powercinema, play or save music from audio cd, cd afspelen met wmp, audio cd afspelen met itunes, play audio cd met nokia music manager,

en dan nog acties zoals cds kopieren, rippen, enz...

neen,
ik heb het gedaan maar ik heb nog steeds de foutmelding
maar het rare is ik maakte dus trug cd audio aan nu met hoodletters geen en "afspelen" stond meteen in de lijst met alles ingevuld zoals het moet ( kweet niet of dat belang heeft)

Mijnheer,

we gaan eens even iets anders proberen.

Zou u de volgende stappen even kunnen uitvoeren?

Rechter muisknop op het CD-rom station en vervolgens op Eigenschappen.
Vervolgens naar tabblad "Automatisc Afspelen" gaan.
Ui het uitklaplijst "Muziek-cd" kiezen.
Welke van de vier acties zijn actief of ingesteld?

u heeft dat al eens gevraagd...:)

4 acties???

en dan zie ik vanalles... oa ; muziek afspelen met powercinema, play or save music from audio cdmet realplayer, cd afspelen met wmp, audio cd afspelen met itunes, play audio cd met nokia music manager,

hoe kan ik zien of iets actief is??

Laatst bewerkt:
u heeft dat al eens gevraagd...:)

4 acties???

en dan zie ik vanalles... oa ; muziek afspelen met powercinema, play or save music from audio cd, cd afspelen met wmp, audio cd afspelen met itunes, play audio cd met nokia music manager,

hoe kan ik zien of iets actief is??

De actieve selectie wordt blauw weergeven. Als u "Afspelen met Windows Media Speler" kiest, dan hoort Windows Media Speler automatisch te starten nadat u een muziek-cd in de computer stopt.

eeuhm er is niets in het blauw

toen ik dat eerder vanavond probeerde was er een heleboel blauw kan ik mij herinneren
heb ik nu iets uitgezet ofzo??? wmp speelt nog steeds cds af hoor....maar nog niet via cd rom...:(

ik denk niet dat het dat is hoor..

ik heb dus wmp geselecteerd maar dit verandert niets

eeuhm er is niets in het blauw

toen ik dat eerder vanavond probeerde was er een heleboel blauw kan ik mij herinneren
heb ik nu iets uitgezet ofzo??? wmp speelt nog steeds cds af hoor....maar nog niet via cd rom...:(

ik denk niet dat het dat is hoor..

ik heb dus wmp geselecteerd maar dit verandert niets

hmm... hier komen we ook niet verder mee. :(

Heeft u al Windows Mesia Speler geupdate?
Met updates worden meestal de koppelingen met bestandstypen (waaronder ook CD's) (opnieuw) gekoppeld aan het programma.

neen,
ik heb het gedaan maar ik heb nog steeds de foutmelding
maar het rare is ik maakte dus trug cd audio aan nu met hoodletters geen en "afspelen" stond meteen in de lijst met alles ingevuld zoals het moet ( kweet niet of dat belang heeft)

Dit is goed, Windows maakt geen onderscheid tussen hoofdletters en kleine letters in tegenstelling met Linux/Unix.

hoe moet ik dit doen via microsoft download???
hoe weet ik of ik de goeie versie heb??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan