Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eeuhm twerkt ni vrees ik...
ik heb het al geprobeerd met & en % voor "afspelen" en geen van beiden werkte...
eeuhm twerkt ni vrees ik...
ik heb het al geprobeerd met & en % voor "afspelen" en geen van beiden werkte...
(omdat ge & op uwe ss hebt staan en % in de uitleg)
kheb het eens verwijderd en opnieuw aangemaakt... dus als naam voor de actie heb ik &afspelen gekozen plus alles wat je gezegd had dat ik op de juiste plaats moest invullen , maar'k krijg nog steeds dezelfde foutmelding... maw tis dus ni opgelost
Welke foutmelding krijgt u te zien??
Heeft u bij de extensie (geen) ingevuld met of zonder hoofdletters?
zonder hoofdletters
u heeft dat al eens gevraagd...
4 acties???
ik selecteer dus muziek cd he, niet muziekbestanden...
en dan zie ik vanalles... oa ; muziek afspelen met powercinema, play or save music from audio cd, cd afspelen met wmp, audio cd afspelen met itunes, play audio cd met nokia music manager,
en dan nog acties zoals cds kopieren, rippen, enz...
hoe kan ik zien of iets actief is??
eeuhm er is niets in het blauw
toen ik dat eerder vanavond probeerde was er een heleboel blauw kan ik mij herinneren
heb ik nu iets uitgezet ofzo??? wmp speelt nog steeds cds af hoor....maar nog niet via cd rom...
ik denk niet dat het dat is hoor..
ik heb dus wmp geselecteerd maar dit verandert niets
neen,
ik heb het gedaan maar ik heb nog steeds de foutmelding
maar het rare is ik maakte dus trug cd audio aan nu met hoodletters geen en "afspelen" stond meteen in de lijst met alles ingevuld zoals het moet ( kweet niet of dat belang heeft)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.