windows media player niet te instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

weskuhdaan

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
beste mede help mijers

ik wou net windows media pleyer 11 instaleren maar geeft een fout aan dat hij niet kan controleren of mij xp legaal is?:S

wat nu?

mvg
wes

volgens mij begrijp je het niet

hier een bijlgae

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    94,5 KB · Weergaven: 48
weskuhdaan zei:
volgens mij begrijp je het niet

hier een bijlgae

Ikke wel begrijp, nogmaals, pak het bestand uit in een map, en draai alleen de WMP11. exe, en heb lak aan de foutmeldingen, zo draait het bij mij ook, en mijn versie is nog legaal ook, raar maar waar.

oke ik snap je
nadat ik dit gedaan heb krijg ik weer een fout
die ik vaker heb gezien

ik kan windows service pakc 2 niet instaleren
wederom omdat mijn windows niet gelegaliseerd is

oook niet omdat de geinsteleerde taal van de computer niet overeenkomt met het gedownloade service pack

weskuhdaan zei:
oook niet omdat de geinsteleerde taal van de computer niet overeenkomt met het gedownloade service pack

Als je gelijk erbij had vermeld welke taal je hebt:confused: , alle moeite voor niets, dus zoek zelf even naar de juiste sp2, mij lukte het ook.

Druk dan nog maar eens op die link, zit ook in de autopatcher, deed die het ook niet?

marr ik wil gewoon me windows legaliseren want ik ken ook geen hulp op afstand doen op msn omdat ik windows service pack 2 niet kan doen

dus als ik legaliseer ben ik van alles af

WWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA,:( :( :( :(

Er is voldoende aangegeven hoe het kan werken, ikke nie begrijp:confused: , maare, een goed idee, koop een XP.:thumb:

ja oke ik heb nooit gevraagt of iemand me kan helpen aan service pack 2
natuurlijk ben ik er wel dankbaar voor
maar geen van alle helpt

maar het is niet mogelijk om me windows te legaliseren nu?:eek:

Hallo !

Ik mag je hier verder niet uitleggen wat te doen: Lange Pier heeft je genoeg tips gegeven.

Dus: koop een legale WinXP of: Zie de opmerkingen van Lange Pier + Google een beetje..

Greetz,

Harry

Het woord zeg het zelf al: legaliseren: het is de bedoeling dat je windows dan koopt. Dan pas ben je gelegaliseerd. Ik heb op mijn illegale windows xp ook geprobeerd windows mediaplayer 11 te installeren en dat gaat inderdaad niet, je moet een legale windows hebben(ik heb overigens ook windows legaal hoor, voor jullie mij massaal gaan beginnen aanklagen.:p)

ik heb toen ( 1 jaar terug) deze pc gekocht met windows xp
dus neem aan dat die legaal is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan