Windows Media Player werkt niet bij download/DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

kidsboys2

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2009
Hallo,

Ik heb van een site een serie gedownload van 3 seizoenen van ruim 12gb vai bittorent.
Als ik dit wil afspelen in Media Player krijg ik de volgende vermelding

Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren.

Dit gebeurt ook als ik een normale (geen copie) dvd wil kijken.
Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen?

bijvoorbeeld: Je hebt een download nodig. die heet MediaPlayer(update), die kun je op deze site ophalen: [link]
(of zoiets verwacht ik dan)

als jullie me zouden helpen vind ik dat helemaal super ;)

Ik denk dat dit genoeg info is?

srry dat ik een beetje lang op andwoord heb laten wachten :o

helpmij1.png

Ik zie nu alleen dat het een avi is, maar nog niet wat voor type.
Je kan proberen DivX Player te installeren en kijken of die 'm afspeelt, klik op Free Download.

hereistom zei:
Ik zie nu alleen dat het een avi is, maar nog niet wat voor type.
Je kan proberen DivX Player te installeren en kijken of die 'm afspeelt, klik op Free Download.
Dit heb ik geprobeerd.
ik klikte op de free download en toen is is dat bestand in een download map gekomen (van mozilla firefox) bij alle andere downloads,
en als ik dan op het gedownloade betand klik moet die zichzelf gaan instaleren, maar ik heb dit duizend keer gedaan maar hij wil maar niet instaleren :x

gaat lekker zo.

en btw, ik heb via AVS video conveter 6 gekeken of er beeld bij zit en dat zit er wel bij.

Bij dat soort AVI-downloads is soms het bestand corrupt, dan zal openen nooit lukken. Wat je kunt proberen is het downloaden en installeren van het K-Lite Codec pack. Misschien wil het daarna wel lukken.

bedankt voor de reacties :)
één van deze ideeën zou vast wel werken maar ik wil even zeggen dat dit probleem net is opgelost.

ik heb de laatste versi van Corel WinDVD Pr0 2010 gedownload en daarmee speelti hij hem wel af.
toch bedankt allemaal :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan