Windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Limperman

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2002
Berichten
135
ik heb een probleem met windows medie player... ik ben dus namelijk heel veel bezig met muziek maar als ik een liedje afspeel dan zijn de eerste tonen vals het is heel raar, en na een paar seconde valsen noten is het geluid trug in orde... maar ik zou graag die valse tonen (vertraging) wegkrijgen.. als iemand er mij kan helpen

informatie:
surroundsyteem creative 5.1
windows xp proffessional
geluidskaart: Creative SB live! series
 
heb je toevallig de versie 9?
had ik ook, ook met films afspelen,
heb nu weer 8, en geen problemen
 
Media player 8??

kan u mij de link geven van windows media player 8 ? want ik vin deze versie niet
 
Wma 8.0

ik heb nu windows media player 9.0 en ik wil mijn 8.0 trug want int begin van elk lied zijn er valse tonen--> de links dat je mij hebt gegeven daar komt alleen maar wma 7.1 voor (niet beschikbaar op win xp) en windows 9.0 maar die wil ik eraf, er heeft mij iemand wijsgemaakt dat er wma 8.0 bestaat, en ik geloof dat deze versie vroeger op mijn computer stond--> maar ik vind hem niet meer trug op het net, en ik wil wma 8 trug!!
 
de links dat je mij hebt gegeven daar komt alleen maar wma 7.1 voor
Dat weet ik, dat zei ik zelf al.


Gewoon al via het onderdeel software in het configuratiescherm geprobeerd?
 
Geluidskaart

Nee het ligt zeker niet aan mijn geluidskaart!!!
want!! ik heb mijn muziek al afgespeelt met realplayer en andere mediaplayers en daar i er geen enkel probleem bij !! (bij wma 9.0 is er problemen bij elk audio formaat)
 
Draaien er veel achtergrondprogramma's mee? Wat voor processor en hoeveel geheugen heb je?
 
Antwoord

Draaien er veel achtergrondprogramma's mee? Wat voor processor en hoeveel geheugen heb je?

achtergrondprogramma's:
-kazaa media desktop P2P
-msn messenger
-norton antivirus 2003
-norton internet security 2003


Processecor:
-AMD athlon (tm) XP 1800+

kloksnelheid 1.53 Ghz

256 MB ram-gehuegen
 
visualisaties

Hoi,heb je de visualisaties al gestopt,die leuke "screensavers" in de mediaplayer
 
HELP

sorry mensen maar ik weet dat het te maken heeft met mijn wma 9.0!! en ik wil mijn wma 8.0 trug!! help mij, hoe moet ik dat doen?? ik heb gelezen dat niet zomaar gaat!!! :(
 
ALSTUBLIEFT!!!!

ik heb nood aan windows media player zou er iemand mij alstublieft kunnen helpen :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan