Windows Media Player

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pebe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pebe

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jun 2004
Kan iemand mij uitleggen waarom ik bij het openen van AVI bestanden telkens een foutmelding bij het laden van een codex bericht krijg?

dat betekent dat je Windows Media Player (nog) geen .AVI bestanden kan lezen. Hiervoor moet je codecs downloaden, maar ik denk dat die wel zullen zitten bij de updates via Windows UPdate (is deze volledig up to date? Zo ja, dan zal ik zoeken naar codecs voor je)

Hans,

Als mega seniorlid (geweldig wat een benaming) vraag ik je vriendelijk te helpen. Windows wordt automatisch geupgraded. Mag ik dan verwachten dat mijn media ook wordt aangepast. Zo niet, waar kan ik Codex downloaden?

Groeten,

Ernst

Er zijn nog wel leukere benamingen hoor :p

(Tera Honourabele Senior member (verenigingslid)) :p

Maar goed, je kunt altijd even kijken bij Windows Update. via de Automatische update worden namelijk alleen de essentiele updates automatisch geupdate (en geinstalleerd)

Geweldig heren, het is alleen nog net hetzelfde.

Ik heb het nieuwste update geinstalleerd, de aanpassingen in het extra menu aangepast en gspot geinstalleerd.......conclusie.....nog steeds niet mogelijk avi te activeren. Is het dan een idee om een andere player te installeren? Kom aub niet aan met quicktime, daar heb ik in het verleden de nodige **** mee gehad. Is er niet een programma wat speciaal voor avi bestanden is gemaakt?

Bedankt alvast.

Ernst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan