Windows Media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanwillemsen

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2005
ik heb een probleem met de mediaplayer als ik het nieuw bijvoorbeeld of een programma via uitzendig vermist van omroep.nl bekijk via de mediaplayer dan blijf het beeld om de paar seconden hangen een paar seconden dit is vreselijk irritant als je ergens naar aan het kijken ben, ik heb mediaplayer 10 al opnieuw geinstalleerd maar dat hielpt niet, toen heb ik 10 er weer af gegooit maar met versie 9 is het precies het zelfde liedje, het is sinds een paar weken. Eerst werkte het prima! het is bij alle streams, behalve als ik het rtl nieuws bekijkt via hun website ik neem aan dat dat ook via de mediaplayer dat werk wel goed dan happert hij niet. maar voor de rest overal bij hoe is dit op te lossen?

heb je de pc al eens goed schoongemaakt?
(tijdelijke bestanden en zo verwijderd)

is trouwens moeilijk te lezen, jouw bericht.
probeer eens met zinnen en leestekens te typen:8-0:

heb je al gescand op spyware?
lees anders dit eens door , en plaats daar een log.

voor je dat doet, kan je eerst dit proberen

hitman pro

Laatst bewerkt:
Ik heb wel 3 a 4 programma's lopen voor adware en spyware: spysweeper, ad-adware, spyware blaster, microsoft antispyware
De codecs moeten ook geen probleem zijn want ik heb ace mega codec pack geinstalleerd en hij deed het eerst altijd goed.

Ik heb wel 3 a 4 programma's lopen voor adware en spyware: spysweeper, ad-adware, spyware blaster, microsoft antispyware

Het kan anders heel goed dat een van die progjes 'n codec voor slecht heeft aangezien of dat zulke codec misschien gewijzigd is door een errortje en zo doende verwijderd is. Installeer het eens opnieuw :) Ook kan zulks gebueren door installatie van andere software die de boel verknoeien bij andere geïnstalleerde programma's, of een deïnstallatie waarbij Shared files worden verwijderd.
Ik heb soort gelijk eens gehad met divx en avi in media player bij de ene avi deed hij het perfect en bij de andere avi niets als gestotter en stilstaand beeld..

Dus mag je wel aannemen dat niet alles zo logisch is als het lijkt bij Microsoft:thumb:

P.S.
Spywareblaster loopt niet, die stopt een hoop sleutels in je register en doet verder niets anders dan wachten op een update:) Kijk altijd na wat er gevonden wordt voordat je verwijdert om zulks eventueel te voorkomen.
En als hij het altijd gedaan heeft weet je beslist ook nog wanneer, ga dan eens terug met je systeem herstel..

avi etc speel hij gewoon goed af, ik denk dat het iets met de streaming te maken heeft, maarja wat
als ik de streams afspeel met realplayer werk het gewoon zonder happeren. Het is gewoon lekker vaag:confused:

http://www.microsoft.com/windows/wi...codecs/vcm.aspx

Probeer eens deze codec microsoft video 9 blabla..

Ben het helemaal met je eens, Windows is veel te vaak oh zo vaag :D en zo onduidelijk in het aangeven van fouten dat je vanzelf wel aan de verkeerde kant begint te zoeken. helaas.. :thumb:

Sorry dat hij het niet doet, moet je die van dat eerdere bericht pakken boven is de zelfde en doet het wel:)

Laatst bewerkt:
In die Klite codec pack zit ook de Windows Media player Classic, die maakt gebruik van alle codec die in de pack verwerkt zitten.. Je kan bij de setup van dat pack zelf nog extra codec kiezen, dus kijk eens wat voor video bestand je krijgt op die site en of die in die pack aanwezig zijn en staan aangevinkt..

Je schrijft dat je ace codec hebt geïnstaleerd, het kan ook heel goed zijn dat MP10 hierop corrupt reageerd omdat zijn eigen codec wordt weggedrukt door de geïnstaleerde ACE codecs. Dan moet je die Ace er eens vanaf gooien en kijken wat die doet.. (ik heb dat namelijk ook eens gehad) Het zit hem bijna zekers in de codecs want met realtime lukt het wel zoals je schrijft..
:thumb:

ace mega codecs pack

Ik heb net ACE mega codecs pack verwijderd bij software ... omdat ik wou upgraden naar de nieuwe versie ... als ik nu die nieuwere versie wil installeren loopt de setup vast nadat ik een taal heb geselecteerd ... kan iemand mij hiermee helpen ??

alvast bedankt :confused: :(

MrSosa, welkom op Helpmij.nl...

Een vraag in een vraag is niet gewenst, mededoordat de topicstarter vol goede moed een email krijgt en op een oplossing hoopt... deze gaat dicht, dan mag je een hele nieuwe, eigen vraag stellen op Helpmij.nl :D

Laatst bewerkt:
En ik gooi de vraag weer open.....wel zo makkelijk voor de topicstarter ;)

Maar MrSosa mag nog steeds een eigen topic openen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan