windows media player

• Onderwerp starter Onderwerp starter boltc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

boltc

Banned
Lid geworden
6 jun 2005
als ik muziek of een filmpje via windows media player afspeel dan doet mn geluid raar.. je krijgt enofander echo achtig geluid.. super lelijk geluid.. als ik de muziek via winamp afspeel is dit niet het geval.. iemand enig idee waar dit aan kan ligge?

nope... en bij sommige spelle enzo heeft hij ook da raare geluid.. zou t de geluidskaart ofzo zijn?

ik denk zelf van niet, lijkt me zeer onwaarschijnlijk, omdat hij het bij winamp weer wel doet. Zou het mss aan Windows Media Player liggen?

Geplaatst door boltc
nope... en bij sommige spelle enzo heeft hij ook da raare geluid.. zou t de geluidskaart ofzo zijn?

weet ik niet.. daarom vraag ik het :P maar niet alleen bij media player is het.. dus denk het eignelijk niet.. zou het iets van drivers ofzo kunnen zijn?

Het zou met de codecs van Mediaplayer te maken kunnen hebben.
Je zou Mediapleyer even kunnen verwijderen en dan de laatste(10)weer installeren.

Geplaatst door A.J.
Het zou met de codecs van Mediaplayer te maken kunnen hebben.
Je zou Mediapleyer even kunnen verwijderen en dan de laatste(10)weer installeren.

da zalk is proberen dan..

waar kun je mediaplayer uninstalle? :o

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je XP hebt...: start --> Configuratiescherm --> software --> windows media player --> klik <--

veel succes:thumb:

En bij 'C:\Program Files\Windows Media Player' ?
Als hij er helemaal niet is, of deels verklaard dat misschien een hoop:confused:

Ben je zeker dat je alle equilizer-effecten hebt uitstaan in media player?

James:)

Start-->programma toegang en instellingen-->windows onderdelen toevoegen en verwijderen

Momentjuuuuuh...

Controleer even in windows media player. Als de effecten onderaan niet worden weergegeven:
medplay-1-list.gif

Ga vervolgens met de blauwe pijltjes onderaan naar grafische equalizer en zet deze UIT moest deze aanstaan.
medplay-grafeq-norm.gif

Ga vervolgens met de blauwe pijltjes naar de WOW-effecten en zet deze UIT moeten deze aanstaan.
medplay-woweff.gif

werkt niet :confused: hij heeft het nog steeds... maar sommige geluiden doen het wel goed en bij andere lijkt het net of het onderwater vandaan komt ofzo.. super raar

je hoort sommige stemme in liedjes ook veel zachter en dan het achtergrond geluid wel goed :confused:

Speel jij al dit moois af op een 5.1 installatie?
Dus heb jij 2 speakers voor, 2 achter, 1 in het midden en een "boombox"?
En welk merk/type geluidskaart zit erin?

Realtek AC'97 audio kaart...
da raare geluid doet het zowel bij mn headset als bij mn speakers.. dus daar kan het niet aan liggen....

En alleen maar bij Mediaplayer.
Dan zou ik Mediaplayer er nu eindelijk eens afgooien, opnieuw opstarten en opnieuw downloaden en installeren.

dat heb ik nou gedaan maar hij doet nogsteeds raar.. soms doet hij het wel.. als bijvoorbeeld in een liedje 2 mense zinge kan hij het goed bij de 1e wel doen en bij de andere niet.. het lijk alsof de zachtere zanger dan raar word.. je hoord hem veeel zachter dan.. ik snap dr niks van :confused: :confused: nog nooit zoiets raars meejgemaakt

EDIT: ik weet nou zeker dat het niet alleen windows media player is.. bij fifa 2006 is dit ook het geval.. de effecte van het publiek hoor je goed, maar het commentaar bijna niet..

Laatst bewerkt:
Weetje, dit heb ik ooit ook eens meegemaakt. Ik had mijn draagbare CD-speler via een kabeltje aangesloten op mijn stereoketen. Spijtiggenoeg stak dat kabeltje er even niet goed in. Resultaat: De muziek hoor je goed, maar de zanger zingt heel zachtjes vanuit de verte. Niet dat je er iets mee bent, maar misschien doet het bij iemand anders wel een belletje rinkelen.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan