Windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertschuurman

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2007
oi,
Ik kan gewoon muziek afspelen met windows media player 11, maar als ik er een DVD in stop krijg ik deze foutmelding: C00D11B1. Ik heb hetzelfde bij media player 12. Ik heb windows 2 dagen geleden opnieuw geinstaleerd, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Weet iemand wat dit is?

Hoi,
Ik heb je titel even iets aangepast.
de frontpagina layout begon een beetje uit te rekken.

Heb je op je PC geinstalleerd staan Samsung PC Studio? Zo ja, de-installeer dat programma en kijk of WMP11 nu wel DVD's wil afspelen.

Ik heb een sony ericson, maar die heb ik nog niet aangelsoten na dat ik de pc omnieuw heb geinstaleerd

Laatst bewerkt:
Eerst even wat anders, heb je in Extra, Opties, Speler, de regel aangevinkt: "Codecs automatisch installeren"? En die codec-packs, eigenlijk schiet je dan met een kanon op een mug. Wil je toch een codec pack gebruiken, installeer dan K-Lite Codec Pack 3.4.5. Standard. In die andere zitten erg veel overbodige extra's. Als er tijdens de installatie wordt gevraagd, of er codecs op je systeem mogen worden vervangen, zeg dan "ja". Als er gevraagd wordt of er andere toepassingen of mediaspelers geinstalleerd mogen worden, hoef je geen "ja" te zeggen, de codecs worden toch wel geinstalleerd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan