windows mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

oudhoff

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2001
Berichten
61
:rolleyes:

Hallo,

Ik heb een probleem met de mediaplayer van windows xp(zowel met 9 als met 10), regelmatig start hij niet op ,wel is het icoontje in de taakbalk zichtbaar maar ik heb dan geen beeld, als ik vervolgens naar de veilige modus gaan en mediaplayer daar opstart doet hij het wel en daana gaat het ook onder de normale modus weer een tijdje goed, wie weet wat dit kan zijn en heeft er een oplossing voor?
Met vr groet,Gerard
 
Al een keer verwijderd en opnieuw geinstaleerd?

Start> Configruatiescherm> Software
 
Ja Winnie dat heb ik geprobeerd eerst versie 9 vervangen door 10 dat hielp niet, dus weer naar 9 terug ook dat heeft niet geholpen, het is een vreemd iets ik kan er ook bij de nieuwsgroepen van microsoft zo snel niets over vinden
gerard
 
Dit komt waarschijnlijk omdat mediaplayer reeds als actief geboekt staat in je taakbeheer. Als het weer gebeurt, open taakbeheer (rechtermuisknop op taakbalk>taakbeheer), kijk dan of wmplayer.exe actief is. Zo ja, klik hier op en kies proces beëindigen (sla gezeur over instabileit in de wind) en probeer het dan nog eens...
 
Hallo Sarvo Op het moment doet de mediaplayer het weer ,ik heb hem net via de veilige modus gestart ,maar als hij weer problemen geeft zal ik zeker uw tip gebruiken,
Gerard
 
Hallo Sarvo ,
Helaas was uw tip dit niet de oplossing van mijn probleem ,mediaplayer is weer gecrasht en staat maar een maal genoemd bij taakbeheer.
Groet gerard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan