windows mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

haran

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2006
Ik wil mediaplayer 10 installeren, maar dan geeft hij melding dat de SYSTEM RESTORE uitgeschakeld staat. Kan mij iemand vertellen waar ik die kan aanzetten. M.V.G. haran:confused:

Met je rechtermuisknop klikken op deze computer, eigenschappen en dan tabblad systeemherstel

windows media player 10

ik kan geen tabblad systeem herstel vinden M@RIO :(

Welke xp heb je?

En welke tabbladen zie je wel?

player 10

ik heb xp 2002 met sp2, en ik zie de volgende tabbladen.ALGEMEEN, GEAVANCEERD, COMPUTERNAAM, VERBINDING BUITENAF, en HARDWARE. :(

Start – Alle programma’s – Bureau-assecoires – Systeemwerkset – Systeemherstel.

Is deze wel aanwezig?

player 10

ik kom tot systeemwerkset, en dan krijg kan ik 3 opties doen te weten: geplande taken, schijfdefragmentatie, en schijfopruiming.

Heb je onlangs een virus gehad o.i.d.?

Want ik vind het vreemd dat je hele systeemherstel weg is. Ga een naar start en dan help en ondersteuning en typ daar systeemherstel in. Loop daar alles eens na

heb inderdaad een virus gehad en heb toen deze versie van windows geinstalleerd zonder te formatteren, zou het dat dan kunnen zijn.
Ik heb gekeken maar volgens mij heb ik een light versie van xp geinstalleerd en is restore system eraf gehaald en ook media player.

Laatst bewerkt:
het bestand naar de tool systeemherstel staat in
%SystemRoot%\system32\restore\rstrui.exe

%systemroot% is je standaard Windows map.

Is dat bestand nog aanwezig op jouw pc?
Indien wel: gewoon opnieuw een snelkoppeling aanmaken

De xp die je eroverheen hebt gezet heb je die geleend of heb je die weleens vaker gebruikt?

En welk virus had je en is het toen goed verwijderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan