Windows messenger van pc verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pauldaal

Banned
Lid geworden
4 mei 2001
Wie weet hoe je Windows messenger (dus de messenger die automatisch in XP zit) verwijdert van de pc?
Ik heb een computer gekocht van iemand anders, hij meld steeds met die naam aan, erg vervelend dus. In de instellingen is het niet mogelijk om de automatische aanmelding te annuleren.....
Thx alvast!

ga naar start>uitvoeren en plak de volgende regels hierin en druk oke pc opnieuw opstarten

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove

nadeel is wel dat je de optie hulp op afstand kwijt bent.

Met Xpantispy kan je messenger ook uitzetten:
http://users.pandora.be/majoorke/XPantispy.htm

Microsoft Messenger:

No action.

Met deze optie laat u Microsoft Messenger werken zoals hij altijd werkt. Maakt u dus gebruik van dit populaire chat programma zorg dan dat no action staat geselecteerd.

Uitschakelen autostart.

Hiermee voorkomt u dat Microsoft Messenger automatisch meestart met Windows. Met name handig als u geen breedband verbinding hebt en een wat tragere computer.

Complete deinstallatie.

Wanneer u Microsoft Messenger nooit gebruikt kunt u het er af halen met deze optie.

Laatst bewerkt:
hulp op afstand

Doordat ik windows messenger eraf heb gehaald werkt Hulp Op Afstand niet meer. Ik krijg de windows messenger niet meer geinstalleerd.Weet iemand hoe ik dit weer geinstallerd krijg? Ik Krijg steeds de volgende foutmelding :

Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van assemblycomponent
{87479FC-5F43-496A-8FE7-18C4DB9B143D}
Hresult:--2147024864

Wie o wie kan mij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan