Windows Messenger verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
configuratie scherm -> software -> en dan daar MSN aanklikken en verwijderen/wijzigen aanklikken

Ga naar start > configuratiescherm> software (verwijderen)... daar kies je aan de linkerkant "Windows Onderdelen toevoegen of verwijderen", even wachten en dan krijg je een lijst en helemaal onderaan staat Windows messenger, die vink je uit en dan klik je op volgende en hij wordt geuninstalleerd.

Omdat het soms wel eens langs de gewone weg wil mislukken !!

Is het gelukt trouwens, anders is er ook nog een code voor die je in kan voeren bij "uitvoeren". Gegerandeerd dat die werkt.

Hee dat scheelt me weer een thread the maken.

Ik heb dus idd via software windows messenger gedeinstalleerd (dacht ik) maar hij deinstalleerd helemaal nix!!! hij verwijdert alleen de programma verwijziging, maar het programma blijft op de achtergrond draaien.

Als ik Outlook xpress opstart, dan start Windows messenger mee, terwijl ik 100% zeker weet dat ik alles uitgezet heb.

Mijn vraag is eigenlijk, als ik Windoes Messenger compleet verwijder, heeft dit dan nog (schadelijke) gevolgen voor ander toepassingen? En volgens mij heb ik ergens gehoord dat MSN messenger de windows messenger nodig heeft om te werken, klopt dit?

Nope, messenger kan zonder probs (echt) verwijderd worden........

Groetjes,
Martin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan