Windows Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik ga naar msconfig dan naar opstarten, dan vink ik de twee messengers uit en druk toepassen, na het opstarten staat de windows messenger weer aangevinkt, en bij opstarten van outlook expres komt die icoon van windows messenger weer te voor schijn, en toch wil ik de windows messenger niet definitief verwijderen, het heeft altijd goeg gewerkt tot dat ik opnieuw een opgrade gedaan heb, en bij outlook expres heb ik windows messenger uit gevinkt, wie kan mij helpen, ik wil alleen met MSN messenger werken

Als je alleen met MSN Messenger wil werken, kan het toch geen kwaad om WinMessenger te verwijderen?

Kijk eens bij de eigenschappen van internet explorer-programma's.
Zorg dat bij emails en nieuwsgroepen outlook express staat.
Is dat al zo dan laat alles staan en ga terug naar msconfig en voer die actie nogeens uit en vink alleen msn messenger aan en kijk wat die dan doet.

jean

Question:Whenever I start Microsoft Outlook while running MSN Messenger, it crashes or slows down the program because it tries to integrate my (huge) contact list. How can I stop this process?

Answer:
1. Click the Start button and select Run
2. Type regedit.exe and click OK.
3. Look for the key HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Outlook Express.
4. Click the Edit menu and select New, then DWORD.
5. Name the new DWORD "Hide Messenger" (don't include the quotes), then doubleclick it and enter "2" as the value (again, without quotes).
6. Then click OK, close down the
registry editor and Outlook Express should load normally with or without Messenger running!

Is de oplossing voor Outlook Express..

[ en toch wil ik de windows messenger niet definitief verwijderen, ik wil alleen met MSN messenger werken [/B]

Wat wil je nu? Waarom zou je er twee op laten staan terwijl je aangeeft Winmessenger nooit te zullen gebruiken?
Ik zou het er persoonlijk lekker afgooien, maar ja!! Wie ben ik??:p

Je kan de hele map weg gooien ja, maar dan start outlook Express heel traag op, het beste is idd om het met register wijziging uit te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan