windows messsenger vs msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

pslijper

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2001
Berichten
533
hallo ik heb veel al gelezen en begrijp dat ik niet de enigste ben met een conflicht op mijn pc tussen windows messenger en msn.
Dit is mijn probleem ik draai onder xp heb recentelijk msn 6 geinstalleerd werkt ook perfect moet ik zeggen echter als ik dan microsoft outlook expresss opstart komt dat irritante windows messenger om de hoek kijken hoe zorg ik er voor dat ook outlook samen werkt met msn 6 ?????
Vreemd overigens ook dat ik dit zelfde probleem niet heb op een pc compact met verder ook xp etc etc etc maar goed dat even terzijde!!!
 
krijg dan dit bericht zie bijlage
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    47,3 KB · Weergaven: 40
heb je t al eerder op een andere manier proberen te verwijderen?
zo ja: zou ik zeggen.. ff opnieuw installeren via software-windows onderdelen...
en daarna met genoemde zin verwijderen...
 
voor dat ook outlook samen werkt met msn 6 ?????
Niet, want 5.0 deed dit ook al niet braaf. Het is compleet onlogisch maar alleen 4.7 wil samen met IE, OE en Outlook samen werken. 5.0 is al een buitenbeentje, en 6.0 is een update daarop.

Je zou eens rond kunnen kijken en een script kunnen gebruiken om hem te verwijderen. Maar samenwerken?? Owhja, in elk programma MSN niet laten starten...
 
Tip: Easiest method to disable Messenger: C:\Program Files\Messenger and either rename the Messenger folder to
something like "MessengerOLD" or just move it.

Remove Messenger from XP

Start/Run/RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Of mis ik nou iets?
 
Bedankt enkel het hernoemen van de directory was al voldoende heel fijn en heel erg bedankt !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan