windows mis bestandje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Layzie

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2005
Berichten
5
Eyy allemaal,

Ik heb zojuist mijn computer geformateerd en geinstalleerd...

Maar onder het windows xp home te installeren kreeg ik een fout melding van 1 bestandje... maja ik d8 gewoon doorgaan...

Maar wat blijkt nu... ik kan niet via configuratie scherm en via bureaublad naar me eigenschappen gaan ( instellingen van me bureaublad )

Dus ik denk dat ik wat bestandje(s) mis....

Kan iemand mij helpen hoe dat heet en of me het toe mailen...



Alvast bedankt :)

Ps.: reinstallen kan niet ivm mijn windows xp home cd stuk... :(
 
Laatst bewerkt:
Probeer eens iets duidelijker te zijn, wat gebeurd er dan, krijg je een foutmelding o.i.d. ?

ps. Je kan beter even je email adres weghalen.
 
Nou als ik rechtermuis knop op me bureaublad doe en ik druk eigenschappen gebeurt er niets...

en bij configuratie bij bureaubladbeheer doet het ook niet...

punt is dus: der komt niet te voorschijn waar je normaal je resolutie normaal kan regelen... der gebeurt niets :S
 
Wanneer je bij de installatie en cd gebruikt die smerig of beschadigt is, kunnen er tijdens de installatie fouten optreden die het functioneren van windows beinvloeden.
In dat geval kun je beter de installatie opnieuw uitvoeren.
 
Off topic: hier werd de vraag eerder gesteld en is Layzie door Guus ABC geadviseerd het email-adres te verwijderen om spam te voorkomen. Het adres is door Layzie verwijderd, alleen staat het nog wel gequote door Guus in het bericht; dus is de kans op spam er nog steeds. Ik reageer hier even, omdat die andere op slot gezet is. Misschien dat het adres door een mod verwijderd kan worden?:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan