Windows Mobile 6.5 !!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikeyboy93

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
in de doos van mijn omnia 2 zit een kaartje dat je hem gratis kunt updaten naar 6.5
allemaal heel leuk die kaartjes en t internet ma naar paar maanden zit nog steeds 6.1 erop.

Ik zit overal te zoeken van alles te downloaden allerlei programma's en nog steeds heb ik geen 6.5
Moet je hier een cursus voor volgen ofzo?

Mijn vraag, hoe krijg ik windows 6.5 op mijn omnia 2?
Ik heb Samsung New PC Studio al.
Windows Mobile apparaatcentrum.
Zelfs met de uitleg van het blad computer idee lukt het me niet.

Ik kijk bij samsung new pc studio en dan bijwerken.
dan kies ik apparaat bijwerken want ik heb de handleiding gelezen op internet.
Dan staat er wel iets onbekends geen idee wat het is, en dan kun je kiezen voor detals en bijwerken, doe ik bijwerken moet ik NPS afsluiten, dat doe ik nou samsung pc studio word afgesloten. en dan start ie weer opnieuw op en ik ben bij nul want er gebeurt niks.

:thumb: Mijn dank is groot als iemand de oplossing weet.

ben je zeker dat windows 6.5 er nog niet opstaat? want samsungs houden ervan om zichzelf es te updaten, zonder dat je het zelfs doorhebt.

ben je zeker dat windows 6.5 er nog niet opstaat? want samsungs houden ervan om zichzelf es te updaten, zonder dat je het zelfs doorhebt.

Nou als ik hem aandoe staat nog steeds 6.1
En er is niks veranderd in het menu alles in nog steeds het zelfde. En ik heb foto's gezien windows 6.5 ziet er anders uit...
Helaas is dat niet gebeurt..

en als ik in het menu en versie opzoek staat er ook nog steeds 6.1

Laatst bewerkt:
Sinds donderdag heb ik de omnia pro
ook hier kan versie 6.5 gratis op gezet worden.
Maar voor de omnia is deze nog niet beschikbaar.
weet je zeker dat voor jouw toestel de versie al gereed is.
kijk eens op www.samsungmobile.nl
Bij mij staat aan de rechterzijde update windows 6.5 (banner)

Sinds donderdag heb ik de omnia pro
ook hier kan versie 6.5 gratis op gezet worden.
Maar voor de omnia is deze nog niet beschikbaar.
weet je zeker dat voor jouw toestel de versie al gereed is.
kijk eens op www.samsungmobile.nl
Bij mij staat aan de rechterzijde update windows 6.5 (banner)

Ja hij is beschikbaar, op youtube zijn ook al heleboel omnia 2 met windows 6.5 en sommige hebben het eral op zitten dus.
Ik ben nu bezig, als het gelukt is laat ik het horen.
Heb Samsung PC studio er namelijk afgehaald en opnieuw gedownload.

Oké ben zeer benieuwd.

niet gelukt

ik heb het nog een keer gedaan maar het is niet gelukt.
New PC Studio heb ik eraf gehaald opnieuw gedownload, daarna weer update gedoe back up gemaakt gaat allemaal goed. en dan is ie bij stap 4 update installeren, of programma reageert niet of hij blijft maar op 0% staan, nou naar tijdje verbreek ik dan toch maar
nog keer proberen nee hoor kan niet want als je doet krijg je soort error waarin die zegt dat ie geen verbinding ofzo kan maken.
je moet dan weer dat *** programma eraf halen en weer installeren, ik heb dit al zo'n 3 keer gedaan.....

succes? niet echt.

maar zie je de update echt bij samsiung staan ?

maar zie je de update echt bij samsiung staan ?

als je naar http://www.samsungmobile.nl gaat en dan rechts zie je een vierkante banner met daarin staan:

Upgrade nu je Samsung Omnia 2 naar Windows Mobile 6.5. (ik heb print screen gemaakt foto.)

Als je daar dan op klikt krijg je het volgende te zien.

http://software.mbzrsolutions.nl/om...ts_Windows+Mobile+6.5+upgrade+-+Omnia+ll_0908

De handleiding heb ik ook al gelezen....

Maar vanavond ben ik weer thuis en daar heb ik een PC met windows XP dan ga ik het daarop proberen want ook in de handleiding staat dat ze aanraden om het niet op vista te doen. En dat doe ik dus wel omdat mijn laptop vista heeft.
Dus maar hopen dat het op XP wel wil ;)

Laatst bewerkt:
aha mooi printscreentje...
dat zie ik dus met VISTA niet.
vanavond ook even op een xp machine proberen.

het duurde even voordat ik klaar was. ik heb het geprobeert op windows xp en heb de handleiding gebruikt. het wou ik een keer dus heb windows 6.5 erop. dan lag het dus aan vista.

gr mike

En met windows 7 wil het ook niet lukken.
Ik heb ondertussen een pc met XP opgezocht en op mijn omnia staat nu ook 6.5 van windows.

En met windows 7 wil het ook niet lukken.
Ik heb ondertussen een pc met XP opgezocht en op mijn omnia staat nu ook 6.5 van windows.

goede vraag, geen idee of het op Windows 7 wil, in de handleiding staat alleen over XP en Vista, op Mac of Linux wil het ook niet dus denk niet dat het ook op Windows 7 wil. Maar heb geen idee.
Ik vind 6.5 wel fijner, t is een stuk sneller bij mij.:thumb:

ik heb het dus via windows 7 geprobeerd maar dat wil dus niet.
en ja 6.4 is leuker maar of het sneller is ?
Heb jij trouwens de batterij indicator op je mobiel zichtbaar?

ik heb het dus via windows 7 geprobeerd maar dat wil dus niet.
en ja 6.4 is leuker maar of het sneller is ?
Heb jij trouwens de batterij indicator op je mobiel zichtbaar?

Ja bij mij is 't wel sneller, als ik naar start ga krijg k meteen, bij windows 6.1 duurde t toch wel ff en ook als ik een sms wil maken dat gaat sneller.
Duidelijke verbetering.
Uhmm, batterij indicator?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan