windows moevie maker, krijg geen filmpjes geupload

Status
Niet open voor verdere reacties.

fladder1981

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
hoii... ik heb gezocht naar deze vraag maar kon hem niet vinden, dus sorrie als ik dubbel post.

ik heb sinds kort een cammcorder, en wil nu de filmpjes leren bewerken, dacht leuk... windows movie maker... maar die accepteerd de filmpjes niet.

hoe kan ik er voor zorgen dat dat wel gebeurd? of is er een ander leuk programma dat ook prima werkt om te knippen in filmpjes, er muziek onder te zetten en filmpjes te combineren

groetjes eveliene

hoii... ik heb gezocht naar deze vraag maar kon hem niet vinden, dus sorrie als ik dubbel post.

ik heb sinds kort een cammcorder, en wil nu de filmpjes leren bewerken, dacht leuk... windows movie maker... maar die accepteerd de filmpjes niet.

hoe kan ik er voor zorgen dat dat wel gebeurd? of is er een ander leuk programma dat ook prima werkt om te knippen in filmpjes, er muziek onder te zetten en filmpjes te combineren

groetjes eveliene

ik had al geprobeerd een programma op pc te zetten dat mpeg2 omzet in avi maar dat werkte niet. pff..
iemand n idee welk programma er wel mpeg2 kan lezen om filmpjes te bewerken of om te zetten in avi?

grrrrrrr

wordt hier echt niet vrolijk van. heb een programma gevonden dat mn bestand omzet in AVI.

nu kan ik t nog niet in het programma openen...

C:\Documents and Settings\EH Klippel\Mijn documenten\Mijn video's\CarloHEENenWEER.avi kan niet worden geïmporteerd. De vereiste codec is niet automatisch gedownload omdat het selectievakje Codecs automatisch downloaden niet is geselecteerd in het dialoogvenster Opties.

Dit is mijn vraag nou ook, bij mij zegt hij dit: C:\Documents and Settings\<gebruiker>\Mijn documenten\Mijn video's\video1.avi kan niet worden geïmporteerd. De vereiste codec is niet automatisch gedownload omdat het selectievakje Codecs automatisch downloaden niet is geselecteerd in het dialoogvenster Opties.

Precies het zelfde dus

Dit is mijn vraag nou ook, bij mij zegt hij dit: C:\Documents and Settings\<gebruiker>\Mijn documenten\Mijn video's\video1.avi kan niet worden geïmporteerd. De vereiste codec is niet automatisch gedownload omdat het selectievakje Codecs automatisch downloaden niet is geselecteerd in het dialoogvenster Opties.

Precies het zelfde dus

odt heb ik van iemand van buiten dit forum een programmatje gehad dat die codec omzeild. vraag me niet hoe t werkt...
maar nu werkt het programma wel. het is nog een uitzoekerij want Movie maker doet niet wat ik wil... krijg oa het geluid van mn filmpjes niet uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan