windows movie maker probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

emmerick

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2007
hoi,,
ik heb 2 pc's met allebei wondows movie maker op de ene pc de nederlandse op de andere pc de engelse (had eerst de nederlsandse en had hem eraf gehaald wou hem opnieuw dowbnloaden ,maar had hem nergens gevonden dus nam ik maar de engelse)

maar op mijn ene pc importeerd hij bnijna elk bestand maar op de andere pc (met de englese versie) niet het zijn gewoon een windows media bestand nu heb ik op de pc met de englese movie maker ook de nederlandse versie geinstaleerd (die nergens ter downloaden is) via een usb stick maar ik heb nu hetzlefde probleem op de ene pc kan ik wel importeren maar op de andere niet!!!
wat heel iritant is (nu heb ik dus op 1 pc een engelse movie maker en een nederlandse zitten want als ik de engelsche weg haal staat er dat het prograama in gebruik is terwijl ik het helemaal niet aan heb staan of gebruik als ik de movie maker map bestand voor bestand leeg haal gheeft hij aan dat er dingen worden weg gehaald die de stabiliteit voor de pc zorgen

nu heb ik 2 vragen

1 hoe kan ik er voor zorgen dat ik wel kan importeren

2waarom is de nederlandse versie van WMM niet te downloaden (alleen in een windows xp sp2 pakket maar niet los) alvast bedankt!

Hoi, welkom op helpmij.nl
Misschien zou je wat vaker leestekens kunnen gebruiken, zodat je hele verhaal leesbaarder is?
Ik begrijp dat je met 2 illegale versies van Windows bezig bent?

Graag, want dan kan iedereen begrijpen wat er nu precies aan de hand is :thumb:

ok:

IK heb 2 computers op mijn kamer allebei met windows movie maker
Op 1 van de 2 pc's kan ik alle windos media player files moeiteloos importeren ,maar op de andere niet daar geeft hij aan: controleer of de codecs zijn geinstaleerd (wat zeker zo is want het filmpje kan ik gewoon AFSPELEN)
of hij geeft aan dat het bestand beschadigd is!
terwijl ik op de andere pc dat zelfde bestand wel kon importeren!
IK kom die bestanden eerst wel importeren (op de pc waar het nu niet kan) maar ik had vroeger de nederlandse windows movie maker er af gehaald (omdat ik hem niet nodig had)
maar nu er weer op gezet (alleen nu de negelse) want de nederlandse is nergens te downloaden (alleen via windows update maarja..die heb ik gewoon aanstaan dus steeds als ik updates nodig heb haalt hij ze automatisch binnen!!!dus daar ligt het niet aan...
of je moet ze in een pakket met windows xp sp2 kopen!!! (vreemd dat hij nergens te downloaden)
alleen maar de engelse is te downloaden gewoon via interent (en dan vaak nog de versie 2.1 wat een patch is)
nu heb ik de windows movie maker map van mijn pc in de prullenbak gedaan zodat ik via de usb stick de nederlandse movie maker van de ene pc (waar hij wel opstaad ) naar de andere pc over te brengen! allen als ik dan de englese wil verwijderen staat er dat ik een bestand ga verwijderen waardoor windows instabiel wordt (vreemd!!!) dus nu staatc er een nederlandse versie op en een englese en nogsteeds kan ik geen filmpjes (wel fotos en audio importeren)!!!

(ook vreemd dat windows movie maker geen instal porgje heeft!

kan iemand advies geven hoe ik toch een filmpje kan importeren (ik hoop dat de tekst niet te lang en ingewikkled is ) alvast bedankt!:rolleyes:

Moviemaker is gewoon een onderdeel van SP2.
Dus als jij een Nederlands CD'tje met SP2 hebt liggen, kun je gewoon de Nederlandse Movie Maker erop zetten.
Waarschijnlijk botst hetgene wat je nu doet met elkaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan