Windows Movie Maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

treinengek

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
82
hoi
Ik heb een klein probleempje met windows movie maker. hij heeft het altijd heel goed gedaan. en zomaar opeens op een dag starte ik hem op. en krijg ik de foutmelding:
het bestand met video overgangen en -effecten ontbreekt.
hier ben ik nie so blij mee :eek: want ik gebruik dat progamma heel vaak om films te monteren. ik heb er nooit wat van verwijdert. ik snap er egt niks van. ik hoop dat iemand me kan helpen
alvast bedankt :thumb:
 
Zet de PC eens terug met systeemherstel tot op de dag dat het nog wel werkte.
 
helaas is het al te lang geleden want ik heb met microsoft contact gehad (die willen mij niet eens verder helpen) en mijn computer kan ik maar minder als een maand terug zetten:confused:
 
ik zal het proberen als hij klaar is met downloaden en hij is geinstaleert meld ik het zo snel mogelijk op het forum:thumb:bedankt:thumb:
 
Mocht de tip van de vorige poster niet helpen:
Start -> Uitvoeren -> %windir%\inf
Rechtsklikken op moviemk.inf, en kiezen voor Installeren (waarschijnlijk staat bij moviemk.inf bij jou geen extensie, dus dan wordt het rechtstklikken op moviemk in die map).

Let wel op dat je daar een XP cd nodig hebt van dezelfde taal en servicepack niveau als je nu draait.

Frisian heeft een handleiding gepost hoe servicepack (en andere updates) te integreren in een xp installatiecd, mocht je huidige installatiecd niet van het niveau zijn als je huidige xp.

Succes,

Tijs.
 
Mocht de tip van de vorige poster niet helpen:
Start -> Uitvoeren -> %windir%\inf
Rechtsklikken op moviemk.inf, en kiezen voor Installeren (waarschijnlijk staat bij moviemk.inf bij jou geen extensie, dus dan wordt het rechtstklikken op moviemk in die map).

Let wel op dat je daar een XP cd nodig hebt van dezelfde taal en servicepack niveau als je nu draait.

Frisian heeft een handleiding gepost hoe servicepack (en andere updates) te integreren in een xp installatiecd, mocht je huidige installatiecd niet van het niveau zijn als je huidige xp.

Succes,

Tijs.

bedankt voor de tip de eerste manier werkte maar die manier van jou kben bang at hij niet werkt bij mij ik heb geen windows instalatie cd aleen een back-up cd van me acer computer gemaakt met acer back-up nogwattes (moest je dus zelf branden) en natuurlijk die werkt nie mijn computer is er zelfs een keer voor terug naar acer geweest...
maar tog bedankt :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan