Windows Movie Maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

paprika001

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
Hallo,
Ik ben een amateur bij windows movie maker en heb dus ook een vraag ...
ik ben net terug uit vakantie en wil die foto's met windows movie maker monteren.
En ik heb ongeveer 900 foto's , erg veel dus (en ik wil ze er ALLEMAAL op)
maar het probleem is , als ik ze bij windows movie maker zet krijgen ze allemaal een tijd van 5 seconden , en ik wil het liefst 2.5 seconden.
En ik weet hoe ik 1 foto kleiner kan maken , maar als ik ze allemaal moet doen ben ik HEEEL lang bezig , en er moet normaal toch iets zijn waardoor je ze allemaal of een aantal geselecteerden in 1 keer kan verkleinen ...

Wie kan me helpen ?

MVG ,
Paprika001

Extra, opties, geavanceerd, en voila. Stel maar in.

Oh , nog iets (ik wou geen extra topic hierover maken)
als ik foto's toevoeg bij movie maker en dan afspeel krijg ik geen voorbeeld te zien , als ik muziek toevoeg hoor ik de muziek wel

Wat moet ik doen ?

Dat is vreemd. Normaal gesproken kun je de foto's in de player rechtsboven moeten zien. Ik denk dat je even moet gaan gokken, ik zal voor de zekerheid nog even wmm nachecken.

Het zal denk ik niet echt aan je wmm liggen. Misschien is er een codec missende, maar daar ben ik niet zo zeker van.

Je kan proberen je wmp een beetje te updaten, aangezien wmm van wmp afhangt.
(wmm = windows movie maker en wmp = windows media player)

Wat je ook even kan doen is gewoon op de gok maar een film maken en kijken of wmp het filmpje dan wel afspeelt. ''Even'' is wel wat kort, maar het moet dan toch maar.

ja ik kan wmp PROBEREN opnieuw te installeren maar het probleem is ik heb wmp 11 , een hogere versie bestaat er niet dus wou ik wmp 10 proberen maar omdat ik al een hogere versie van wmp heb (versie 11) kan ik versie 10 niet installeren , hoe zou ik wmp 11 anders kunnen deinstalleren ? want dat vind ik nergens

EN

ik heb ook geprobeerd een film te maken maar als ik hem bekijk zegt hij dat er geen juiste codec is gevonden , dus zal het wel daaraan liggen , maar waar kan ik de JUISTE codec vinden ?

Laatst bewerkt:
Jawel, maar het ligt er een beetje aan hoe je die hebt geïnstalleerd. Verhoog, zou je dat hem uit kunnen leggen? Ik heb hier geen snars verstand van, eerlijk gezegd, codecs.

Wie weet anders hoe ik windows movie maker moet deinstalleren ? dan kan ik het opnieuw instaleren want als ik het direct opnieuw installeer zegt de computer dat ik het al geinstalleerd heb ;;; .... a.u.b. help me

Wie weet anders hoe ik windows movie maker moet deinstalleren ? dan kan ik het opnieuw instaleren want als ik het direct opnieuw installeer zegt de computer dat ik het al geinstalleerd heb ;;; .... a.u.b. help me

JIj wil Windows Media Player opnieuw installeeren.. 11 eraf en 10 erop. KIjk eens bij software (start -> configuratiescherm -> Software) of daar wmp 11 staat, zo niet kijk dan in je programfiles mapje

X:\Program Files\Windows Media Player\

Kijk dan of daar een uninstall.exe bijstaat, (De X staat voor je schijf.)

nee werkt ook al niet , ligt dus ook niet aan de codec

Krijg je nog steeds de melding dat de juiste codec niet is geinstalleerd, of is de melding nu verdwenen maar lukt het maken van de film om een andere reden niet?

JIj wil Windows Media Player opnieuw installeeren.. 11 eraf en 10 erop. KIjk eens bij software (start -> configuratiescherm -> Software) of daar wmp 11 staat, zo niet kijk dan in je programfiles mapje

X:\Program Files\Windows Media Player\

Kijk dan of daar een uninstall.exe bijstaat, (De X staat voor je schijf.)

wmp succesvol gedinstalleerd maar niks veranderd , maar ik snap het niet , als ik een foto importeer en erop klik dan zie ik hem op het voorbeeld , maar als ik hem in de tijdlijn zet en ik klik erop of laat de tijdlijn afspelen dan niet

Laatst bewerkt:
En hoe heb je dat gedaan? Vergeet niet even onderaan even op vraag is opgelost te klikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan