windows movie maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

nikon2

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2008
Beste mensen,

Ik heb een liedje opgenomen in windows movie maker maar nu wil ik dit bestand converteren naar een mp3 file maar het programma dat ik gebruik om te converteren herkent het bestandstype niet.
Want het bestand heeft namelijk een .MSWMM extensie weet iemand hoe ik dit bestand kan converten naar een mp3 file het programma dat ik gebruik om te converteren is format factory ik heb hier nooit problemen mee gehad om andere bestanden om te zetten daarom vond ik het raar dat hij dit niet herkende...

MVG Nikon

WMM is een video en geen audio edit program.
dat een ander program deze extentie niet herkent is vrij logisch , deze herkent alleen audio/video extenties en geen project extenties
.MSWMM is een project naam van wmm en is alleen te renderen in wmm naar een videofile.

Wat je nog zou kunnen doen is om het project te converteren in wmm naar een videobestand, en dit bestand te converteren in format factory naar een audio bestand

maar dat is nou net het probleem in wmm staat al automatisch wmm-projecten om het op te slaan ik kan niet zelf kiezen vr een extensie als wat ik het wil opslaan dus bv als een audio bestand of een avi of dergelijke...

als je er een bestand van wilt maken ga je naar publiceren en kies je voor opslaan op deze pc.
bij alleen audio maakt hij er automatisch wma van en bij video wmv. (beste instellingen)
wil je een avi of mpeg moet je voor "meer instellingen" gaan en hier kies je je gewenste formaat

Hey,

Heel erg bedankt djangoleone het werkt indd hoe je het beschreven hebt.
Thx maat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan