Windows Moviemaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

elmo1

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2001
Berichten
138
Hallo allemaal,

Heb het volgende probleem:
ik probeer een video bestand te importeren in Windows Movie Maker 2. Krijg dan de volgende foutmelding:

het bestand kan niet worden geïmporteerd.Een interface heeft te veel methoden om gebeurtenissen te starten

rara wat is dat??


Alvast bedankt!!!!

Elmo1
 
Hoi Elmo,
Wat er precies aan de hand is weet ik niet, daarvoor heb ik er te weinig kennis van. Wat ik wel weet is dat ik pas zo ongeveer het zelfde probleem had. Wat bij mij dwars zat waren de codecs van Intervideo, windvd, zo kreeg ik te horen van hulp van hier. Ik heb er toen meer gelezen over op het internet, en zag dat veel mensen er last van hebben. Ik heb intervideo en de ACE-codecs er afgehaald en nu werkt alles weer prima.
groeten,
Jane
 
Probleem nog nie weg

Hallo,

Heb dus gedaan wat je zei Jane maar helaas probleem
is er nog steeds!!!.

Zijn er micsschien andere oorzaken aan te wijzen??
Is het ook mogelijk Windows Movie Maker 2 te verwijderen??

Thanks.

Elmo1
 
Ja, dat zou via het configuratiescherm mogelijk moeten zijn.
 
re

Helaas,

Heb overal gezocht maar kan het dus niet vinden,
Niet bij de lijst met software en ook nie bij het onderdeel Windows onderdelen toevoegen of verwijderen.


Eigenlijk wil ik er nie vanaf maja als het probleem nie opgelost kan worden heb ik niks aan Movie Maker he?


Elmo1
 
Nee, volgens mij valt moviemaker niet te verwijderen, ik heb het nagkeken op de mssite, en daar wordt aangegeven dat niet mogelijk is. Mij is het in iedergeval niet gelukt. Wat je wel zou kunnen doen is naar mijn computer gaan, rechtsklikken en beheren aanklikken. Daar bij de logboeken nakijken wat de fout nu precies was en dat hier melden. Misschien kunnen we zo achterhalen wát die interfaces dan precies zijn.

groeten,
jane
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan