Windows naar mac lay-out veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo is't bij mij geworden, mooi, maar errug wennen :p Je kan alles allemaal aanpassen enzo maar heb het nu ff snel gedaan ;)

attachment.php

Bijlagen

• appeltje.JPG
    appeltje.JPG
    53,8 KB · Weergaven: 70
hahaha ik zie 't nou ook

*ben niet blond*

ik ga t even proberen

Zeker mooi, maar vind het niet lekker werken. Dat doorzichtige geval onderin blijft hele tijd voor alle schermen hangen en dat is nogal irritant.

Ach, smaken verschillen, maar zit ook niet voor niets in Windows en niet op een Mac. :)

haha ja daar heb je gelijk in

het is allemaal gelukt ik kijk nog even of ik t hou...

iedergeval bedankt ;):thumb:

Ik vind het er geweldig uitzien, het is net echt. Ik krijg er alleen nu al pijn in mijn maag van. Na een spoedcursus Macintosh OS9 en OSX achter elkaar weet je niet meer hoe je windows moet bedienen. Dat gevoel komt nu weer boven als ik dat schermpje zie :p

Hoe werkt die? Hebben ze behalve de layout van de desktop ook wat programma's en functie anders ingedeeld, waar je bepaalde dingen in je menu terug vind, of is de rest wel echt windows gebleven?

Nou wat bij mij nog niet hellemaal :thumb: is zijn de emoticons (die zijn nog van windows) of moet ik die ook apart erbij zetten, ik heb itunes erop en een aparte verkenner en nog wat kleine dingetjes, ben nog steeds beetje aan t prutse ermee

maar wel leuk!!

idd, kan nu al bijna geen mac meer zien

Snap je nou dat die macintosh jongens in een apart hoekje op mijn werk de hele dag riepen: " mac mac...... mac mac......mac mac..." ?

Ik snap dat wel ! Ik ben blij dat ik niet met dat virus ben besmet.

Nounou, virus... een Mac is een prachtig apparaat met zeer veel functies, super design etc. Mensen in de grafische wereld zweren erbij.

Maar ja, het is niet wat je gewend bent.. m'n oom denkt juist andersom, die is tegen Windows en heeft als hoofdpc een Mac waar hij alles op doet. (Mixen voor zijn band, photoshoppen etc etc.).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan