windows office 2003 naar 2010 lukt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tv15dsi

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2012
Berichten
123
beste helpmijers.

ik heb onlangs microsoft office 2010 gekocht maar mijn office 2003 is er al af
mijn computer geeft aan dat ik office 2003 eerst moet herstellen of verwijderen.
office 2003 is er helemaal van af gesmeten. ik heb alle mapjes doorzocht om nog een klein dingetje te vinden.
maar niks te vinden.

zou iemand mij kunnen helpen?

Gr. tv15dsi
 
Dan zullen er nog wel verwijzingen in het register staan.
 
Je zou kunnen kijken of je hier wat aan hebt.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
de ccleaner heb ik momenteel aanwezig op een ander apparaat.
zo dom dat ik dat vergeten was.
ik ga het direct proberen.
 
Voordat je begint met paardenmiddelen als ccleaner zou ik eerst eens kijken op de link waar ik het over had.

Tijs.
 
op op die link vind je ..... dingen!
echt geen antwoord
maar toch bedankt
 
mijn office is ge de-installeert maar niet verwijderd. alle files zijn weg maar toch
 
Fix It van die link ook geprobeerd?

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Of het stappenplan hoe je het handmatig zou kunnen doen? die staat namelijk ook op de link van tijs...
 
@tv15dsi
Graag even opletten in welke sectie je jouw topic plaatst.
Het gaat over Microsoft Office, die hoort dus niet in de sectie spellen thuis.
Succes verder met je vraag.
 
beste moderator.
ik ben niet zo goed in het plaatsen van topics op de juiste plaats.
momenteel help ik heel veel mensen en wil ik ook leren hoe en waar ze staan.
dan kan ik leren waar ik mijn volgende vraag moet plaatsen
 
Fix It van die link ook geprobeerd?

Tijs.

ik heb je link gedaan helemaal maar nu start mijn ....... computer niet meer op.
de laatste keer dat hij opstarte zij hij dat het een engelstalige software windows is en dat hij dus niet kan openen.
nu start mijn computer (die als dataopslag voor het huis diende) niet meer op.
alles wat er nu opstaat is volledig weg.
ik heb de harde schijven in een werkende computer gestoken en die computer geeft aan dat ze volledig leeg zijn.
Nu is mijn hele homeserver naar de klo.t.n
sorry voor dat maar het moet gewoon eruit.

maar toch bedankt dat je mij wou helpen.
 
Ik heb de tool hier geïnstalleerd en gedraaid, en geen problemen ondervonden.
Lijkt me sterk dat de hele partitiestructuur op je harde schijf naar zijn vaantjes is.

Probeer eens een Live cd op die home server, met de harde schijf aangesloten zoals Hiren's boot cd (bij opstarten van de cd/dvd "Linux based rescue enviroment" kiezen met de pijltjestoetsen en dan Enter; in het opties-menu ook weer gewoon Enter).
In het gestarte Linux dan dubbelklikken op Partition Editor op het bureaublad.

Kijk eens wat die na het scannen weergeeft? [Heb je meerdere schijven hebt, kies dan uit het pulldown menu aan de rechterkant ook per stuk de andere schijven, en kijk wat Partition Editor vindt.]
[Ik ga er hier vanuit dat je geen RAID-0, RAID-1 of RAID-5 gebruikt op je schijven. Voor RAID heb je zowiezo minstens 2 fysieke schijven nodig, dus is er maar 1 schijf, dan heb je zeker geen RAID op die home server.]

Er zijn nog meer tips die te geven zijn m.b.t. Hirens (bijv. partitieherstel via Testdisk), maar ga eerst eens kijken welke partitiestructuur Partition Editor weergeeft op je schijf/schijven en meldt dat terug.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
je begrijpt het niet. mijn hele server start niet op. zelfs op andere computers die hem bedienen niet.

laten we zeggen dat mijn computer niet eens meer kan opstarten. dat is nu het probleem
 
Je beweerde "ik heb de harde schijven in een werkende computer gestoken en die computer geeft aan dat ze volledig leeg zijn."
Kijk eerst even na of die partities er nog op staan. Zie mijn vorige posting. Kan voorstellen dat dat met Windows herstelopties te repareren zou moeten zijn. Per slot is er (o.a.) een herstelpunt gemaakt door Fix It etc.

Tijs.
 
ik had alles gedaan wat je zij van die link en nus start hij niet meer op
 
Ok, stel dan een nieuwe vraag in de sectie die hoort bij het besturingssysteem van je home server.
Het kan zeker geen kwaad daarbij te vermelden wat je nu nog aantreft op de harde schijf waar Windows op staat (zie mijn vorige posting etc.)

Nogmaals: ik heb de tool ook gedraaid (Windows 7 32-bit) en geen problemen.

Tijs.
 
moest je de tool draaien?
ik heb de stappen gedaan!
Ja Gelukkig heb ik nog back-ups van de bestanden.
het was maar een oude computer ik heb er nog een hele boel.

Maar toch bedankt om mij te helpen
Ik heb zeer veel bijgeleerd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan