Windows.old terugkrijgen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bakua
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bakua

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
Beste iedereen,

Ik heb gisteren een laptop overgekocht via Marktplaats.
Daar blijkt een illegale versie van Windows 7 op te zitten zonder het bestandje windows.old.
Ik heb zelf een cd rom liggen met daarop een ongebruikte versie van Windows XP die ik graag weer zou willen gebruiken.
Nu is mijn vraag, hoe kan ik windows.old terugkrijgen of op een andere manier windows XP terugkrijgen.

Groet,
Ruben

Windows.old kun je niet terugkrijgen en daar zou je ook niets aan hebben....

Windows XP kun je MISSCHIEN installeren, maar dat hangt van een aantal dingen af:

- heeft je laptop een IDE of SATA harddisk
- zijn dan de eventueel benodigde SATA drivers te krijgen
- zijn alle andere drivers voor XP voor die laptop beschikbaar

En... kun je niet gewoon een Recovery doen?

Helaas werkt recovery niet, weet U mischien hoe ik achterkom welke type schijf erin zit? Een IDE of een SATA? Probleem id dat ook mijn versie van XP niet erkend wordt als geldig.

Vervelend om te zeggen, maar dan heb je ook nog eens een enorme miskoop gedaan... De DV6000 en DV9000 van HP hebben een productiefout, waardoor de videochip door zal branden.....

Het is dus een SATA harddisk, op de site van HP kun je de drivers vinden.

Daar ben ik ondertussen ook al achter, WiFi doet het niet, ik kan niet op het netwerk komen wat ik normaal gesproken altijd gebruik.
Ik zal morgen teruggaan met de laptop en mijn geld terugvragen, dit is namelijk ook naar mijn mening tot nu toe een miskoop!
In ieder geval bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan