Windows old verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Berichten
340
Na de installatie van Windows 7 op mijn laptop staat in Verkenner:
Windows.old.000, Windows.old.001 en Windows.old.002
elk hebben een grootte van ca. 11GB (=33GB)
Het lijkt mij dat deze bestanden staffeloos verwijderd kunnen worden het neemt toch aardig wat plaats in beslag.
Wie kan daar iets meer over zeggen.
 
Kort gezegd, dit is gewoon je oude versie van windows die je er voorheen had opstaan. Ik denk zelfs, als je dit ergens op dvd of harde schijf zou plaatsen dat het mogelijk is om dit later op een andere computer te zetten, maar weet dit niet zeker.

Naar mijn idee kan je deze gewoon verwijderen zonder enige problemen (dit heb ik namelijk ook zelf gedaan)
 
Ik zal het wel verwijderen met de sneltoets: Shift + Delete.
Dan is het bijna 100% zeker dat er geen restjes van windows.old overblijven.
Scces!
 
Kort gezegd, dit is gewoon je oude versie van windows die je er voorheen had opstaan. Ik denk zelfs, als je dit ergens op dvd of harde schijf zou plaatsen dat het mogelijk is om dit later op een andere computer te zetten, maar weet dit niet zeker.

Naar mijn idee kan je deze gewoon verwijderen zonder enige problemen (dit heb ik namelijk ook zelf gedaan)

Dat is niet waar, dit zijn oude windows bestanden die echt je Configuratie bevatten. De bestanden die windows echt vereist om mee te booten en andere, zijn al overschreven dan. Je kunt deze dus niet als 't ware hergebruiken.

Echte freaks kunnen wel de configuratie van de vorige windows overzetten met deze windows.old folder. Maar eigenlijk kan ik iedereen adviseren deze windows.old folder meteen weg te mieteren. Tenzij je nog bestanden heb staan die in je Mijn Documenten staan, die kan je hier ook nog terug vinden dus kijk eerst even goed wat je daar nog hebt staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan