windows old

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0680

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2006
ik wil een windows.old map verwijderen, maar er wordt gezegd dat ik of geen rechten heb of dat bestanden in gebruik zijn.

ik heb een aantal dingen geprobeerd, zonder succes:

als admin eigenaarschap genomen,
veilige modus, cmd geopend, explorer afgesloten en zo geprobeerd te verwijderen.
killbox werkt ook niet

iemand nog een briljant plan?

heb je het al eens geprobeerd met windows schijf opruiming?
dit kun je hier vinden:
Start --> alle programma's --> bureaublad-accesoires --> systeemwerkset --> schijfopruiming.

en selecteer daar oude windows bestanden verwijderen.

ja ook al gedaan, staat ie niet bij,
't is een beetje op een stomme manier ontstaan, ik had een foute windows xp installatie, daar is een andere xp installatie overheen gegaan, en vervolgens nog even win7 geprobeerd en die is er ondertussen ook weer af. de map staat trouwens op m'n 2e harde schijf waar geen besturingssysteem op staat op het moment

Hoi !

Dan staan er nog bestanden in die in gebruik zijn !

Start-uitvoeren-msconfig-opstarten.

Vink daar alles uit behalve @Microsoft-onderdelen en je virusscanner.

Lukt het nu ?

Greetz,

Harry.

heb ik gedaan, werkt ook niet,
het is ook raar dat ik een .png bestand in de progfiles/micgames/freecell niet kan verwijderen, terwijl er op m'n huidige installatie geen windows games zijn geinstalleerd

Hoi !

Nu, dan is er toch wat anders aan de hand hoor.

Als je eigenaar bent en er zijn geen bestanden in gebruik kun je in principe de map gewoon verwijderen !

Installer Unlocker dan maar, die lost het wel op: http://www.filehippo.com/download_unlocker/

Lukt zelfs dat niet, dan weet ik het niet meer !

Maar het is 'n heel vreemd verhaal.

Greetz,

Harry.

't is eraf, dat unlocker lukte het ook niet, maar gaf wel aan dat explorer.exe degene was die het verwijderen tegenhield. dus cmd gestart en explorer afgesloten, del op alle files incl alle subfolders en dat lukte nu wel.

bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan