windows onderdelen configureren uitschakel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

healme112

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2010
Berichten
37
Hoi allemaal Wie weet hoe ik in *knip* windows onderdelen configureren uitschakel? ik heb mijn updates uit geschakelt maar tg als ik mijn pc afsluit word er een config uitgevoert :)

kan iemand mij een printscreen laten zien waar presisbedankt

en nog een andere vraag wat word er dan geconfiguurd kan iemand mij dat ook vertellen bedankt:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry mijn kristallen bol is dit weekend in de garage. Kun je misschien iets duidelijker omschrijven wanneer je dat configureren voorbij ziet komen, bijv. tijdens het werken, tijdens het afsluiten of opstarten. Iets meer info helpt.
 
Titel en teks aangepast. Het zou voor leden onder ons aanstootgevend kunnen zijn.
 
ik word een beetje ziek van deze site mijn elke post word aangepast door de mods en niet eens word er geholpen ik zoek wel een andere site :thumb:

was hier nou zo moeilijk aan je maakt me zo speciaal nu
Sorry mijn kristallen bol is dit weekend in de garage. Kun je misschien iets duidelijker omschrijven wanneer je dat configureren voorbij ziet komen, bijv. tijdens het werken, tijdens het afsluiten of opstarten. Iets meer info helpt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
van deze site mijn elke post word aangepast door de mods

Ach..je kunt overdrijven natuurlijk.
37 berichten van je waarvan 3 aangepast.
Deze posting door mij,1x een onnodige quote verwijderd en 1x omdat jezelf een typefout in je titel had staan.
Als je daar al ziek van wordt??
 
Je stelt je eerste vraag nogal met een voor mijn gevoel agressieve toon, waarbij je schijnt te vergeten dat iedereen hier vrijwillig helpt. Van jou mogen we dan ook iets verwachten, al is het enkel en alleen zoveel mogelijk informatie aandragen. Sorry als ik je lastig heb gevallen met mijn vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan