Windows op android telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudike6

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2020
Berichten
345
Ik zag laatst iemand, die windows 10 op zijn telefoon had, geen emulator/windows simulator maar custom root ofzo... Ik heb een LG G4 die ik niet meer gebruik, heb allang een nieuwe, zou het daar op kunnen...?
 
Alles kan! Als iemand het nog niet voor elkaar heeft, dan kan jij die poging wagen ;)
 
Weet je wel zeker dat ie een Android telefoon had? Er zijn best nog wel wat mensen die nog met een echte Windows phone rondlopen als ze bijv geen WhatsApp .e.d. zaken gebruiken. Ik heb er hier ook nog een Win10 phone liggen, als spare phone puur voor bellen als er een van ons stuk gaat. Mijn eega heeft inmiddels al 3 j een Android sinds WhatsApp op haar Win10 mobiel stopte.
En ik heb het idee dat er online ook wel het nodige aan fake spullen te downloaden is, want veelal is hardware van Android totaal niet geschikt om Win10 erop te draaien er zijn alleen maar bepaalde CPU's die ondersteund worden en dat lijken me typisch niet degene ie in een Android phone zitten....
 
Laatst bewerkt:
Ja, die had Android. Ik heb eens wat gezocht, en er zijn maar een paar modellen telefoon die het(niet zonder bugs en al) kunnen draaien. Ik denk dat ik dan maar voor lineage ga, maar eerst een ouwe samsung een nieuw leven in blazen.
 
Lineage is geen Windows 10..... het is een open source Android.
Maar dat wist je al.
Het zou handiger zijn dat je ook weblinks erbij geeft waar info vandaan komt, want zo blijven het een beetje kreten en het heeft weinig richting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan