Windows opent niet in volledig scherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansjuh

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
Berichten
295
Windows start heel traag op

Hallo,

Ik heb een laptop waarin windows erg traag opstart. Hij laad eerst gewoon de bios, daarna zie je het plaatje met hetr balkje dat windows aan het laden is. Dan word het scherm een minuut of 5-10 zwart en dan opent hij het welkomsscherm van windows xp. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Het is een wat oudere dell latitude van 1 ghz en 512 mb gehuegen. Dit is dus niet zo heel snel, maar ik heb windows er net vers opgezet.

Alvast bedankt voor de eventuele hulp.

( de titel klopt niet meer)
 
Laatst bewerkt:
denk dat er iets mis is gegaan bij de installatie Installeerd windows nog een keer opnieuw en Formatteer em helemaal!
 
Dus niet snel formateren? Wat maakt het uit dan of je hem snel formateert, of volledig?
 
Volgensmij wordt bij snel gewoon snel geformmatteer en bij Volledig worden meteen alle partition's bij elkaar gezet!
 
Ik had alle partities al partities als verwijderd en één nieuwe aangemaakt. Maar affijn, hij is nu weer opnieuw bezig. Ik laat het wel ff weten als hij klaar is.
 
Ik heb hem nu dus volledig geformateerd.

Hij heeft nu een aantal keer redelik snel opgestart(binnen 2 minuten). Maar hij blijft nu steeds heel lang laden.

Ook hoor ik de harde schijf steeds tikken. (4200 rpm 30 gig schijf volgens mij, geen bad sectors)

Iemand nog enig idee hoe ik deze laptop weer redelijk snel kan maken? Ik vind het vooral zo raar dat hij vaak lang i een zwart scherm blijft hangen.
 
denk dat je HDD het gaat begeven alles back-upen en een nieuwe kopen : )
 
Maar waar kun je dat dan uit afleiden? Is het dan heel ongewoon als een hardeschijf tikt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan