dan kun je de driver voor alles binnen halen en installerenhehe nee ik slaap niet, maar tussendoor speel ik effe World of Warcraft, ben druk bezig met raiden![]()
dan moet het weer werken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan kun je de driver voor alles binnen halen en installerenhehe nee ik slaap niet, maar tussendoor speel ik effe World of Warcraft, ben druk bezig met raiden![]()
winxpen dan welke versie?
WinNT
Win2k
Win9x
WinME
WinXP
Win98SE
1 van die
winxp
ja audio maar je kunt op de site dit ik je gaf ook een bios of voor je vga is videokaart wat je nodig hebt alleen jammer dat magic bios er niet is daar kun je met een draaiende pc een bios flashen .gaat langzaam ja
en werkt het al?ja audio maar je kunt op de site dit ik je gaf ook een bios of voor je vga is videokaart wat je nodig hebt alleen jammer dat magic bios er niet is daar kun je met een draaiende pc een bios flashen .
heb je hem opgeslagen? dan extracten en setup/instalmoet ik hem op een bepaalde plaats extracten? of maakt niet uit waar? gewoon setup activeren?
heb je hem opgeslagen? dan extracten en setup/instal
Hij is geinstalleerd en alles, mijn geluid doet het nu ook maar heel zacht, hoe zet ik mijn geluid harder? Mijn headset kan niet harder, en voordat ik dit had deed hij het goed.
mooi man weltrusten en succes groetjes fredAh hij doet het al
Heel erg bedankt allemaal
Zonder jullie was het niet gelukt :thumb:
Thanks![]()
ja naast de tijdrechts in de taakbalk? helemaal rechtsonderin het scherm? naast de tijd enzo?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.