windows opnieuw installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter cat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cat

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
hallo
zou iemand mij kunnen vertellen of het mogelijk is dat ik op de computer van mijn ouders , met mijn hersteldiskette van windows 98 packard bell computer,
bij hun windows 98 er opnieuw op zet .
Dit wil ik doen omdat hun een oude computer van iemand hebben gekregen ,en diegene er dus vanalles afgegooid heeft.
Ze kunnen niet op internet ,er kunnen geen spelletjes gespeeld worden omdat de beeldscherminstelling naar 256 kleuren moet maar bij instellingen staat maar 16 kleuren en meer van dat soort dingen.
Dus daarom wil ik er windows 98 opnieuw opzetten dan werkt misschien alles weer.
Kan dat?
greetz cat

Download eerst even op jou pc AIDA32 te vinden met google.
dan instaleer je die na instalatie van win98.
en dan kan je gelijk de nieuwste drivers op haalen van,
de video kaart en de rest aida32 laat dus zien wat er,
bij die pc in zit zo dat je weet welke drivers je moet,
gaan downloaden.

good luck

Is dat 1 hersteldiskette of heb je nog meer.
Als het maar 1 diskette is dan heb je er weinig aan. Je moet dan ook nog een cd hebben.
Od heb je heel windows 98 op diskette's staan, ja dan zou het moeten lukken.

ik heb een packard bell recovery discc en daar staat dus ook windows 98 op.
Bij hun staat ook windows 98 erop maar hij mist dus inderdaad enkele driver ofzo.

Ik heb aida zelf op de computer kan ik die op een cd zetten of moet die op een floppie?

dus ik kan het gewoon proberen denk je met die hersteldiskette?

greetz cat

Cat,
je hebt het over een herstel diskette maar dat moet dus zijn recovery CD, dit is een heel verschil hoor.
Persoonlijk denk ik niet dat jij de cd kunt gebruiken, deze is speciaal gemaakt voor jouw Pc.
Ik zou aan een orginele CD van windows 98 proberen te komen.

suc6

okay jammer

maar die aida die ik op mijn computer heb staan kan ik die wel op cd zetten en dan bij hun installeren?

ik weet dat ze een standaardbeeldschemadaptor hebben zo als ik zo kan zien zonder aida en daar moeten ze dus ook nieuwe driver voor hebben,die kan ik dan ook op cd zetten als daar uberhaupt een driver voor te vinden is.

greetz cat

Je kunt aida en drivers heel goed op cd zetten om die bij hun daarna te installeren

aida staat op cd
Ik ga het morgen instaleren en kijken wat voor kaart hun er in hebben zitten en dan thuis de drivers er voor opzoeken en ook op cd zetten.
bedankt allen je hoort nog van me.

cat

Veel suc6.
En we lezen wel hoever je bent gekomen.

hallo

met aida is het gelukt ik weet nu wat er bij hun op staat ondertussen heb ik ook internet er op kunnen zetten dus we zijn al een heel eind nu nog effe kijken voor drivers voor hun videokaart

greetz
cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan