Windows opnieuw installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liefmonstertje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2007
Hai ik heb windows opnieuw geinstalleerd maar volgens mij ben ik iets vergeten ..

Als ik bv geluid zachter of harder wil doen geeft ie aan: Er zijn geen actieve mixaparaten beschikbaar

Ook lukt het me sinds windows eropnieuw op is niet om een dvd te branden ???

Hoop dat iemand mij verder kan helpen ..

Heb je dit al bekeken:

Instellingen - configuratiescherm - systeem - tabblad "hardware" - apparaatbeheer.
Wellicht staan daar gele vraagtekens? Zo ja, dan mis je de drivers. Door erop te klikken kun je ze installeren.

je dient dus de(juiste) audiodrivers te zetten en en denk ook nog maar je moederbord drivers.

weet je welk moederbord je hebt?merk en type(indien zelfbouw)

of als het een zogenammde merkpc is (bijv medion,acer) daar dan het merk en type van??

Heb je dit al bekeken:

Instellingen - configuratiescherm - systeem - tabblad "hardware" - apparaatbeheer.
Wellicht staan daar gele vraagtekens? Zo ja, dan mis je de drivers. Door erop te klikken kun je ze installeren.

Welk cdtje moet ik er dan in doen ? Staan idd gele vraagtekens ..

je dient dus de(juiste) audiodrivers te zetten en en denk ook nog maar je moederbord drivers.

weet je welk moederbord je hebt?merk en type(indien zelfbouw)

of als het een zogenammde merkpc is (bijv medion,acer) daar dan het merk en type van??

Ik heb een laptop van HP pavilion ??

hoi

Heb je een bijgeleverde cd van het moederbord dan?
zo ja dan staan daar de drivers op.

te beginnen met het instaleren van de chipset drivers en na een herstart al je andere drivers

Edit: je hebt een toevoeging gedaan van laptop
Daar heb je dus een cd met drivers van??

De cd die je bij je pc erbij hebt gekregen of anders kun je hem ook de opdracht geven op internet te zoeken naar drivers.

we gaan he ff anders doen want dit gaat dan niet goed

typenr van je laptop??

pavillion bla bla

Toen je je cd kocht heb je een windows cd erbij gekregen en waarschijnlijk nog een tweede cd. Op die tweede cd staan waarschijnlijk de drivers. Weet je het niet zeker: cd'tje er in stoppen en kijken wat er op staat. Staan daar geen drivers op, dan zegt hij van zelf dat hij ze niet kan installeren.

Wellicht is het gemakkelijker om de drivers via internet te laten zoeken. De meesten zijn gewoon via internet de installeren.

Mn geluid doet het nu weer ..doordat ik ze via hardware heb toegevoegt

Moet ik nog iets doen om te zorgen dat mn brander et weer doet?

Zijn alle gele vraagtekens weg?
Misschien dat je nl. nog de driver van je schijfstation mist o.i.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan