Windows opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijnbruin

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Hallo allemaal,

Ik wilde vandaag mijn laptop opnieuw installeren, even alles er af en opnieuw windows xp er op. ik heb overigens een asus laptop.
Nu heb ik in de doos gekeken of er een installatie cd bij zat, die heb ik volgens mij nodig om windows er opnieuw op te zetten. Deze zat er niet bij.....

Moet ik windows op een andere manier opnieuw installeren? Of heb ik de Cd niet van de winkel meegekregen en moet ik deze alsnog eisen....

Ik hoop dat iemand mij hier duidelijkheid over kan geven!!

Groet en alvast bedankt!

Als je je computer opgestart hebt, kijk je onder start naar een optie om de restore dvd's te maken.
Staat ook in de handleiding van je laptop.
Het is tegenwoordig niet meer gebruikelijk dat er recover dvd's bij zitten, die moet je zelf maken.

Hoi,
als het een OEM-versie is dan is je OS wss voorgeïnstalleerd op je laptop. Meestal kun je dan met een speciale toetsencombinatie je OS terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Er wordt dan een image teruggezet die op een, meestal verborgen, partitie staat.
Als je ons de specs (type/serienr.) van je laptop geeft kunnen we e.e.a. voor je uitzoeken. Heb je geen handleiding erbij gekregen?

Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat het PRO31sr is i.p.v. sa-sg-sd?
sr staat er n.l. niet bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan