windows over windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

kweeni

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Ik heb geprobeert windows xp over windows me te zetten wat volgens mij gewoon moet kunnen.
toch gaat dat op de een of andere manier niet goed.
Xp start wel op maar tot aan de iconen waar je verder moet inloggen.
Iemand zie tegen me dat ik eerst de bios moet aanpassen omdat packerd bell die heeft vastgelegt voor de pc zoals die nu is.
De programma's stonden gecomprimeerd op de vaste schijf toen ik hem kocht en moest eerst herstel cd's maken voor ik verder kon.
weet iemand wat er nu echt aan de hand is.

Geplaatst door kweeni
Ik heb geprobeert windows xp over windows me te zetten wat volgens mij gewoon moet kunnen.
toch gaat dat op de een of andere manier niet goed.
Xp start wel op maar tot aan de iconen waar je verder moet inloggen.
Iemand zie tegen me dat ik eerst de bios moet aanpassen omdat packerd bell die heeft vastgelegt voor de pc zoals die nu is.
De programma's stonden gecomprimeerd op de vaste schijf toen ik hem kocht en moest eerst herstel cd's maken voor ik verder kon.
weet iemand wat er nu echt aan de hand is.

het vervelende van fabriekscomputers is dat vaak de drivers voor verschillende onderdelen in de pc speciaal voor het merk ontwikkeld zijn, dit betekent vaak dat je naar de website van in dit geval packard beel zal moeten gaan om specifieke drivers voor xp op te halen, let wel op dat je jouw eigen systeem goed op zoekt

kijk eens hier

Dank je voor de snelle reactie, maar wat moet ik nu eigenlijk downloden om xp te kunnen installeren.
Er staan zoveel mogelijkheden daar kom ik zelf helaas niet uit.
mijn computer:
I Media 5105 a rw
amd atlon 1.1 gb
128 mb ram
20 gb HD
b.v.d kweeni

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan