windows overzetten met norton ghost

Status
Niet open voor verdere reacties.

oosie21

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Hallo ik ben een leek op dit gebied maar wil met Norton ghost windows overzetten. Nou heb ik overal gelezen dat het kan maar niet hoe precies. Het staat er in moeilijk woorden waarvan ik het nioet begrijp.

Nu start ik Ghost op en ben gekomen bij: selecteer de schijf die je wil kopieren, dan waarnaar toe, en dan krijg ik een schermpje met dingen die ik aan kan vinken. Zou iemand mij kunnen uitleggen in stappen hoe ik dat kan doen?

Alvast bedankt groetjes Mike

hallo, nu heb ik het gelezen en snap het nog niet helemaal. Ik zal het beter uitleggen. Ik heb een schijf van 4 gb erin zitten en een andere later erbij gezet van 20 gb. Nu staat windows en office en mijn virus scanner op de 4gb schijf. Nu is deze vol door het updaten wat wel logisch is, maar ik niet aan gedacht had.

Mijn vraag: kan ik in eenkeer door Norton Ghost 10 te gebruiken alle bestanden naar de 20 gb harde schijf zetten??

Zo ja, moet ik dan alle bestanden op mijn 4gb schijf onderverdelen in partities, van persoonlijke bestanden en besturings systeem?

Of kan ik d.m.v. de optie 'copy my hard drive' te gebruiken alle bestanden in een keer over zetten. Zo ja is hier een stappen plan voor??

Alvast weer bedankt gr Mike (p.s. die link was oud en verlopen).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan