Windows pop-up

Status
Niet open voor verdere reacties.

ViZ

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2003
Berichten
34
Elke keer als ik Windows Xp- Home Edition opstart krijg ik 2 pop-up vensters van Windows rechtsonderin mijn scherm (waar het klokje zit).

De eerste melding die hij geeft is iets van: Could not connect to network devices.

Dan (+/- 2 sec. later) krijg ik: Apparaten of toepassingen zijn uitgeschakeld
De toepassingen of apparaten op deze computer gebruiken stuurprogramma's die Windows instabiel maken. Windows heeft deze stuurprogramma's niet geladen. Klik hier voor meer informatie.
Pic van deze melding: http://www11.brinkster.com/1stdutch/images/melding.jpg (zelf in een adresbalk zetten anders doet ie het niet)

Nou is dit opzich niet zo erg, maar het begint behoorlijk irritant te worden, omdat hij dit telkens doet bij het opstarten. Weet iemand een oplossing om dit weg te krijgen?

Bvd
 
Heb je al in apparaatbeheer gekeken of daar vraagtekens dan wel uitroeptekens staan?

Groetjes,

Pieter
 
Nu wel, nee er staan geen vraagtekens en/ of uitroeptekens.

Nu heb ik dit steeds met mijn AMD systeem, maar toen in nog met mijn oude P3 werkte (zie systeem) had ik hetzelfde probleem.
 
Heb je ook al bij msconfig gekeken of hier een progamma bij staat wat hiermee verband heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan