windows probleem of mail?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rumoer

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2008
Ik heb windows xp als os. En heb een email programma Incredimail. Elke keer als ik deze open en daarna afsluit, blijft er rechts in mijn werkbalk een icoontje openstaan van dit programma en moet ik deze nogmaals afsluiten.
Ik ben dit ZO zat! En heb alle opties in dit programma onderzocht, maar ik kan daar de oplossing niet vinden.
Kan ik dit in Windows aanpassen of aanpakken?

welk icoontje blijft openstaan......eentje van incredimail ?

Zoveel rumoer geeft dat toch niet??

Ik weet zelf weinig van incredimail,kwas er niet zo happig op...
Maar misschien rechtemuis op icoontje in balk,en opties bekijken??

Groet hobie1:thumb:

Ja, het incredimail envelopje blijft daar staan. en daar wil ik vanaf.

hobie1... ik begrijp dat je mijn bericht bovenaan niet goed hebt gelezen...volgende keer beter!

sorry.

Twas niet te bedoeling om je kwaad te maken:shocked::D:D
Maarre er zijn weinig mensen die weten wat de oplossing moet zijn,en ik denk dat het toch iets in de opties moet zijn...

Ik ben helemaal niet kwaad hobie1, maar ik heb duidelijk genoteerd in mijn eerste bericht dat ik alle opties heb nagekeken. En ik wordt een beetje moedeloos van al die mensen die zo slecht lezen en luisteren.

Re: icoon van Incredimail in rechterhoek

Waarschijnlijk heb je bij het installeren van IM de configuratie zo gezet dat hij automatisch opstart en aan blijft staan om na een bepaalde tijdsinterval weer te gaan kijken of je nieuwe mail in je box hebt.
Beste oplossing is verwijderen en opnieuw installeren en dan de vinkjes goed zetten.
suc6

Nogmaals

Ga via hulpmiddelen, naar Opties en in het tabblad algemeen zet dan de vinkjes van verzenden en ontvangen correct

Incredimail

Ik begrijp je antwoord niet erg best "NEEN"wat bedoel je daarmee?
Wil je soms helemaal geen advies of hulp hebben zeg het dan even.
Als je het beter weet dan vraag ik me af waarom je de vraag gesteld hebt?
Groeten,
Willem

Ik heb alle opties uitgeprobeerd Willem. Maar het werkt niet. Dus is mijn vraag opgelost? (watchdog van helpmij.nl) NEEN.

Ik accepteer het dus zoals het is.

Iig bedankt voor je reactie.

groet

Incredimail

Beste Rumoer,
Bedankt voor je reactie, nog even als laatste hint indien je een betaalde versie hebt kan je nog een vip mail sturen naar Incredimail met je probleem.
Groeten
Willem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan